گیلانیان
دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۸ Monday, 25 March , 2019
خرداد ۸, ۱۳۹۶ کد خبر : 59708 خبر ها

توسعه گازرسانی در استان سبب کاهش چشمگیر مراجعات مردمی شده است

توسعه گازرسانی در استان سبب کاهش چشمگیر مراجعات مردمی شده است

گیلانیان : جمشید ظهیری اظهار داشت: درخواست ها و حضور مراجعین از سال ۹۳ به بعد روند کاهشی چشمگیری داشته که یکی از مهمترین دلایل آن برنامه ریزی و اجرای گازرسانی به روستاها بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در سال ۹۵ در مجموع تعداد مراجعات مردمی ۶۸ مورد بوده که پس از تکمیل فرم درخواست توانستند با اینجانب و یا مسئولان مربوطه دیدار و طرح موضوع کنند.

وی ادامه داد: پس از طرح درخواست و مشکل توسط ارباب رجوع، دستور اقدام لازم برای رسیدگی به درخواست ها صادر شده و موارد درخواستی توسط روابط عمومی پیگیری و پاسخ لازم به آنها داده شده است.

ظهیری اظهار داشت: بیشترین موضوع مراجعه هفتگی مربوط به درخواست شبکه و نصب علمک (۳۴ درصد) بوده که بیشتر این موارد هم در رابطه با منازل فاقد سند و پروانه ساخت (نسقی) بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: همچنین درخواست گازرسانی به روستاها با ۲۲ درصد و درخواست اشتغال به کار با ۱۳ درصد در رده دوم و سوم قرار داشته و مشکل صورتحساب گاز، ترمیم آسفالت و مشکل زمین در مراحل بعدی قرار دارد.

وی عنوان نمود: کمترین مراجعه مربوط به ماه اردیبهشت با یک مورد و بیشترین تعداد مراجعه مربوط به ماه تیر با ۱۱ مورد می باشد.

ظهیری اظهار داشت: درخواست ها و حضور مراجعین از سال ۹۳ به بعد روند کاهشی چشمگیری داشته که یکی از مهمترین دلایل آن برنامه ریزی و اجرای گازرسانی به روستاها بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با تدبیر دولت و تصویب بند “ق” تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۳، مصوبه شورای اقتصاد برای گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار صادر شد و شرکت گاز استان گیلان با پیشگامی در این طرح روستاهای زیادی را در برنامه گازرسانی قرار داد؛ از این رو آمار مراجعات حضوری بویژه شوراها و روستائیان برای درخواست گازرسانی کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.

ظهیری از دیگر عوامل کاهش مراجعات حضوری را، راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات و درخواست ها با مبادی ارتباطی مختلف از جمله تلفن گویای ۳۴۱۴ عنوان نمود که روند بررسی و پاسخگویی دقیق و سریع اطمینان مردم را جلب نموده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش و کوشش همه همکاران در واحدهای مختلف، خدمات به نحو مطلوبی به مشترکین عزیز ارائه گردد تا علاوه بر کاهش نارضایتی و عدم مراجعه حضوری مشترکین عزیز، موجبات افزایش اعتماد و اعتبار شرکت را نزد آنان و جامعه فراهم سازد.

در راستای سیاست پاسخگویی مناسب و شفاف به مراجعین و ارباب رجوع همانند سنوات گذشته هر هفته روزهای سه شنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ ظهر روابط عمومی شرکت گاز، میزبان مراجعینی است که متقاضی ملاقات مستقیم با مدیر عامل است.

اخبار مرتبط

نظرات

بدون نظر

*

شهروندان رشتی باید تاوان کم کاری شهرداری را بپردازند ؟!

قابل توجه رییس شورای اسلامی شهر رشت :

شهروندان رشتی باید تاوان کم کاری شهرداری را بپردازند ؟!

آقای استاندار! با این شرایط جوانان جویای کار ما به کجا باید شکایت ببرند ؟!

به بهانه گلایه استاندار از جذب غیر قانونی 670 نفر در گیلان:

آقای استاندار! با این شرایط جوانان جویای کار ما به کجا باید شکایت ببرند ؟!

کتمان حقیقت در مورد آدینه و مصلی و … به نفع کیست ؟!

به بهانه افشاگری در باره آدینه و مصلی و ...

کتمان حقیقت در مورد آدینه و مصلی و … به نفع کیست ؟!

– نوروزHomayoun Shajarian – Norouz