تبلیغ
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ Wednesday, 19 September , 2018
خرداد ۸, ۱۳۹۶ کد خبر : 59708 خبر ها

توسعه گازرسانی در استان سبب کاهش چشمگیر مراجعات مردمی شده است

توسعه گازرسانی در استان سبب کاهش چشمگیر مراجعات مردمی شده است

گیلانیان : جمشید ظهیری اظهار داشت: درخواست ها و حضور مراجعین از سال ۹۳ به بعد روند کاهشی چشمگیری داشته که یکی از مهمترین دلایل آن برنامه ریزی و اجرای گازرسانی به روستاها بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در سال ۹۵ در مجموع تعداد مراجعات مردمی ۶۸ مورد بوده که پس از تکمیل فرم درخواست توانستند با اینجانب و یا مسئولان مربوطه دیدار و طرح موضوع کنند.

وی ادامه داد: پس از طرح درخواست و مشکل توسط ارباب رجوع، دستور اقدام لازم برای رسیدگی به درخواست ها صادر شده و موارد درخواستی توسط روابط عمومی پیگیری و پاسخ لازم به آنها داده شده است.

ظهیری اظهار داشت: بیشترین موضوع مراجعه هفتگی مربوط به درخواست شبکه و نصب علمک (۳۴ درصد) بوده که بیشتر این موارد هم در رابطه با منازل فاقد سند و پروانه ساخت (نسقی) بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: همچنین درخواست گازرسانی به روستاها با ۲۲ درصد و درخواست اشتغال به کار با ۱۳ درصد در رده دوم و سوم قرار داشته و مشکل صورتحساب گاز، ترمیم آسفالت و مشکل زمین در مراحل بعدی قرار دارد.

وی عنوان نمود: کمترین مراجعه مربوط به ماه اردیبهشت با یک مورد و بیشترین تعداد مراجعه مربوط به ماه تیر با ۱۱ مورد می باشد.

ظهیری اظهار داشت: درخواست ها و حضور مراجعین از سال ۹۳ به بعد روند کاهشی چشمگیری داشته که یکی از مهمترین دلایل آن برنامه ریزی و اجرای گازرسانی به روستاها بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با تدبیر دولت و تصویب بند “ق” تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۳، مصوبه شورای اقتصاد برای گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار صادر شد و شرکت گاز استان گیلان با پیشگامی در این طرح روستاهای زیادی را در برنامه گازرسانی قرار داد؛ از این رو آمار مراجعات حضوری بویژه شوراها و روستائیان برای درخواست گازرسانی کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.

ظهیری از دیگر عوامل کاهش مراجعات حضوری را، راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات و درخواست ها با مبادی ارتباطی مختلف از جمله تلفن گویای ۳۴۱۴ عنوان نمود که روند بررسی و پاسخگویی دقیق و سریع اطمینان مردم را جلب نموده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش و کوشش همه همکاران در واحدهای مختلف، خدمات به نحو مطلوبی به مشترکین عزیز ارائه گردد تا علاوه بر کاهش نارضایتی و عدم مراجعه حضوری مشترکین عزیز، موجبات افزایش اعتماد و اعتبار شرکت را نزد آنان و جامعه فراهم سازد.

در راستای سیاست پاسخگویی مناسب و شفاف به مراجعین و ارباب رجوع همانند سنوات گذشته هر هفته روزهای سه شنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ ظهر روابط عمومی شرکت گاز، میزبان مراجعینی است که متقاضی ملاقات مستقیم با مدیر عامل است.

اخبار مرتبط

نظرات

بدون نظر

*

دفترچه بیمه تامین اجتماعی باطل شد !؟

قابل توجه بیمه شدگان تامین اجتماعی :

دفترچه بیمه تامین اجتماعی باطل شد !؟

بخش دوم : کشاورزی گیلان از حرف تا عمل

قابل توجه استاندار محترم:

بخش دوم : کشاورزی گیلان از حرف تا عمل

بخش اول : وضعیت بنزین و طراح شایعه کمبود؟

سخنی با استاندار گیلان:

بخش اول : وضعیت بنزین و طراح شایعه کمبود؟