گیلانیان
سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ Tuesday, 16 July , 2019
تیر ۱۷, ۱۳۹۸ کد خبر : 73942 جدیدترین های صفحه اول خبر ها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان :

پاسخگویی به انتظارات مردم و خدمات رسانی وظیفه اصلی دانشگاه است

پاسخگویی به انتظارات مردم و خدمات رسانی وظیفه اصلی دانشگاه است

گیلانیان : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر همدلی و همفکری بیشتر بین مسئولان و کارکنان دانشگاه گفت: پاسخگویی به انتظارات مردم و خدمات‌رسانی در شرایط حساس جامعه وظیفه اصلی دانشگاه است.

 «ارسلان سالاری» صبح امروز(دوشنبه) در جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان که به ریاست رییس سابق این دانشگاه تشکیل شد، حضور یافت و با اشاره به مشکلاتی که در حوزه تجهیزات و کمبود دارو در شرایط کنونی کشور رخ داده اظهار کرد: انتظارات اقشار مختلف به ویژه اقشار ضعیف جامغه این است که با تمام توان در حوزه‌های مختلف پزشکی و بهداشتی حاضر باشیم و همین امر موجب حساسیت بالای مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همه کارکنان آن شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه باید بتوانیم طی برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت نسبت به رفع برخی مشکلات دانشگاه اقدام کنیم افزود:برنامه‌ریزی برای اتمام پروژه‌های دانشگاه اعم از سایت لاکان نیز به صورت بلندمدت پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر همدلی و همفکری بیشتر بین مسئولان و کارکنان دانشگاه گفت: باید با همفکری و بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های استادان و کارکنان، دانشگاه علوم پزشکی گیلان را به جایگاهی که شایسته مردم و استان است، برسانیم.

سالاری همچنین بر کاهش حضور مدیران و معاونان دانشگاه در بخش‌های خصوصی در زمان تصدی مسئولیت های اداری اصرار و بیان کرد: انتظار دارم که همه معاونان و مدیران حداکثر حضور و خدمات رسانی را در ساعات اداری برای پاسخگویی و پیگیری امور از خود نشان دهند.

«شاهرخ یوسف زاده» نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات چهار سال گذشته در این دانشگاه بر رفع تبعیض و توسعه عدالت محوری در بین کارکنان و مردم اشاره کرد و گفت: شرایط برای رشد همه در دانشگاه فراهم بوده و انتظار می رود این روند ادامه یابد تا توانمندی های همه در این عرصه شکوفا شود.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی برای مدت ۱۰ سال تدوین شده افزود: حرکت در مسیر این برنماهف مسیر درست دانشگاه است که می‌تواند منجر به پیشرفت ارتقای دانشگاه در سطح کشور و همینطور افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مردم استان شود.

وی تصریح کرد: دوری از نگاه فردگرایانه می‌تواند موجب پیشرفت و ارتقای دانشگاه شود و همه مدیران و کارکنان دانشگاه در این پیشرفت سهیم هستند.

اخبار مرتبط

نظرات

بدون نظر

*

رسانه ها اهرم نظارتی مردم در جامعه هستند

مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم رشت :

رسانه ها اهرم نظارتی مردم در جامعه هستند

بیش از ۴۵ هزار نسخه الکترونیکی در گیلان صادر شده است

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان :

بیش از ۴۵ هزار نسخه الکترونیکی در گیلان صادر شده است

آب‌بندان‌های گیلان احیا می‌شوند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان :

آب‌بندان‌های گیلان احیا می‌شوند

بازسازی ۱۶۰ هزار واحد آسیب‌دیده در سیل اخیر کشور

معاون عمرانی بنیاد مسکن کشور :

بازسازی ۱۶۰ هزار واحد آسیب‌دیده در سیل اخیر کشور

صنایع گیلان در پیک بار امسال ۹۰ مگاوات برق صرفه جویی کردند

رئیس اداره کنترل شبکه برق منطقه‌ای گیلان :

صنایع گیلان در پیک بار امسال ۹۰ مگاوات برق صرفه جویی کردند

– نوروزHomayoun Shajarian – Norouz