گیلانیان
سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ Tuesday, 16 July , 2019
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۸ کد خبر : 73236 جدیدترین های صفحه اول خبر ها

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبرداد :

پاسخگویی به بیش از ۱۶۶ هزار درخواست در میز خدمت شرکت گاز استان گیلان

پاسخگویی به بیش از ۱۶۶ هزار درخواست در میز خدمت شرکت گاز استان گیلان

گیلانیان : شرکت گاز استان گیلان یک هفته پس از ابلاغ بخشنامه ریاست محترم جمهوری در خصوص استقرار میز خدمت، در تاریخ ۸ خرداد ۹۷ اقدام به تشکیل کارگروه میز خدمت نمود و هم اکنون ۲۳ خدمت درخصوص گاز از طرق حضوری، الکترونیکی و دفاتر پیشخوان به مراجعین محترم ارائه می گردد.

حسین اکبر ، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه در راستای اجرای مناسب میز خدمت در شرکت گاز جلسات توجیهی میز خدمت برای روسای ادارات گاز شهرستانها و همچنین رابطین میز خدمت برگزار شده است،اظهار داشت: با برنامه ریزی های بعمل آمده موارد مورد نیاز میز خدمت از جمله فرم ها و ملزومات دیگر جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به مراجعین، در اختیار ادارات و رابطین میز خدمت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص نحوه اجرای میزخدمت در شرکت گاز بیان نمود:میز خدمت را می توان به سه بخش حضوری، الکترونیکی و دفاتر پیشخوان تقسیم نمودو در سال ۹۷ در مجموع این سه بخش، بیش از ۱۶۶ هزار خدمت ثبت گردیده است.

مهندس اکبر در خصوص خدمات بخش حضوری میز خدمت گاز استان گیلان گفت: در بخش حضوری که از تیرماه سال ۹۷ شروع شد، مجموعا۱۹ هزار و ۵۰۰خدمت مراجعه تا پایان سال ۹۷ ثبت گردید که از این میزان، بیشترین مراجعه کننده مربوط به اداره گاز شهرستان رشت با تعداد ۴ هزار ۵۰۰ مراجعه و کمترین مراجعه مربوط به اداره گاز شهرستان شفت با تعداد ۱۱۰ مراجعه می باشد.

وی ادامه داد: بیشترین خدمات درخواستی مراجعه کنندگان به ترتیبتقسیط گازبها با ۱۶ درصد، پرداخت صورتحساب با ۱۴ درصد و اشتراک پذیری با ۱۰ درصد می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خصوص خدمات بخش الکترونیک میز خدمت گاز استان گیلان اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و همت واحد فناوری اطلاعات شرکت گاز استان گیلانمیز خدمت الکترونیکی تقریبا از مهرماه سال ۹۷ شروع به کار نمودو هم اکنوندر دو بخش وب سایت و اپلیکیشن اختصاصی شرکت گاز استان گیلان به مشترکین محترم ارائه خدمت می کند.

مهندس اکبر افزود: در بخش خدمات الکترونیک در مجموع بالغ بر ۵ هزار و ۱۰۰ مورد خدمت به ثبت رسیده که در این بین بیشترین خدمت درخواستی، پرداخت صورتحساب (بیش از ۹۲درصد) و کمترین درخواست مربوط به خدمت قطع گاز (کمتر از۱ درصد) می باشد.

وی در ادامه در خصوص دفاتر پیشخوان دولت گفت: در سال گذشته، حدود ۱۴۲ هزارمراجعه کننده با حضور در دفاتر پیشخوان دولتخدمات گاز را دریافت نمودند که در این بین بیشترین مراجعه کننده مربوط به شهرستان رشت با حدود ۶۰ هزار مراجعه و کمترین میزان مربوط به شهرستان املش با تعداد حدود یک هزار مراجعه می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان  همچنین بیشترین خدمات درخواستی مراجعه کنندگان را به ترتیب  قبض المثنی با بیش از ۶۶ هزار مورد، تغییر نام با ۲۹ هزار مورد و مفاصا حساب با ۲۴ هزار مورد عنوان نمود.

مهندس اکبر در پایان اظهار داشت: هدف شرکت گاز جلب رضایت حداکثری مردم عزیز می باشد و در این راستا هم اکنون هر ۲۳ خدمت ممکن در سایت و نرم افزار موبایلی شرکت گاز استان گیلان قابل ارائه می باشد و مردم عزیز می توانند به آسانی و بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست خود را به ثبت رسانند./ منبع : روابط عمومی شرکت گاز گیلان

اخبار مرتبط

نظرات

بدون نظر

*

رسانه ها اهرم نظارتی مردم در جامعه هستند

مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم رشت :

رسانه ها اهرم نظارتی مردم در جامعه هستند

بیش از ۴۵ هزار نسخه الکترونیکی در گیلان صادر شده است

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان :

بیش از ۴۵ هزار نسخه الکترونیکی در گیلان صادر شده است

آب‌بندان‌های گیلان احیا می‌شوند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان :

آب‌بندان‌های گیلان احیا می‌شوند

بازسازی ۱۶۰ هزار واحد آسیب‌دیده در سیل اخیر کشور

معاون عمرانی بنیاد مسکن کشور :

بازسازی ۱۶۰ هزار واحد آسیب‌دیده در سیل اخیر کشور

صنایع گیلان در پیک بار امسال ۹۰ مگاوات برق صرفه جویی کردند

رئیس اداره کنترل شبکه برق منطقه‌ای گیلان :

صنایع گیلان در پیک بار امسال ۹۰ مگاوات برق صرفه جویی کردند

– نوروزHomayoun Shajarian – Norouz