Friday، 29 March 2024 | جمعه، 10 فروردین 1403
1 2

گیلانیان : همایش خاک سرخ به همت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش و خدمتگزار با حضور جمعی از مقامات کشوری و استانی و خانواده های شهدا و ایثارگران در سالن مجتمع خاتم الانبیا رشت برگزار شد.

دکتر نجفی ، اولین سخنران این مراسم بود که ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثار گران گفت : باید در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران آزادگان و فرزندانشان باشیم زیرا آرامشی که امروزه در کشور حکم فرماست به پاس تلاشهای این عزیزان می باشد .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا آشتیانی ، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تمجید از رشادتهای هشت سال دفاع مقدس و گفت : ما امروز امنیتی که داریم مدیون این عزیزان است و اگر غزه و مردمانش فاتح می شوند و بر دشمن غلبه می کنند به علت عظمت شهدا ، وجود رهبری مخلص مقتدر و فداکار است.H-2

وی افزود : آنان می گویند ما اول با سنگ و کلوخ می جنگیدیم و توانستیم با استفاده از تجربه شما ایرانیها در هشت سال دفاع مقدس و با تجهیزات جنگی رژیم صهیونیستی را به زانو در بیاوریم

در ادامه این همایش حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی فقیهی ، معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و ایثارگران با تبریک هفته دفاع مقدس گفت : بسیاری از مشکلات موجود در کشور از ناشیگریهای ما مدیران و مسئولان است.

وی افزود : لازمه امروز جامعه ما فرهنگ و جریان ایثار و شهادت است که فرزندان شهید و ایثارگران مثل نور افکنی مسیر را روشن می کنند و انتظار مقام معظم  رهبری از شاهد و ایثارگر این است که با برنامه ای هدفمند برنامه هایشان را پیش ببرند .

وی افزود حرکت جهادی کاری است که باید درست انجام شود و رمزش در روشها می باشد و اینجاست که بنیاد شهید باید به عنوان ناظر وارد صحنه شود.

 حجت الاسلام فقیهی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر

نواندیش و خدمتگزار به ویژه از دبیر این جمعیت گفت : بخشی از معوقات ایثارگران پرداخت شده است .

روز گذشته حسین اسماعیلی دبیرکل فرزندان شاهد ایثارگر نواندیش و خدمتگزار در نشست خبری با اصحاب رسانه به تاریخچه ، برنامه ها و اهداف این جمعیت پرداخت و افزود : اگر ما بخواهیم امروز در رفع مشکلات جامعه و تحقق چشم انداز کشور موفق شویم الگوی ما باید دفاع مقدس و فرهنگ جهادی باشد .

وی همچنین اضافه کرد : مسئله مهم این ایام موضوع مذاکرات هسته ای و گروه های تکفیری است که برخی از کشورهای اسلامی با آن درگیرند و مردم غرب باید بدانند که مردم ما دشمن شناسند و دارای بصیرت اجتماعی و فرهنگی بالایی هستند و حق و باطل را تشخیص می دهند و فرزندان شاهد و ایثارگر هم تحت منویات مقام معظم رهبری از مذاکرات هسته ای حمایت می کنن.

گفتنی است نمایشگاهی از دستاوردهای فرهنگی ، علمی ، پژوهشی و رسانه ای فرزندان شاهد و ایثارگر شامل عکس های شهدای دفاع مقدس ، پوستر ، کتاب و... در مجمتمع فرهنگی خاتم الانبیا به مدت دو روز دایر است و بازدید برای عموم آزاد است .

H-3

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان