Thursday، 25 April 2024 | پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
1 2

گیلانیان : استاندار گیلان گفت :فاز نخست  محور اصلی سراوان - سنگر- سیاهکل وپروژه چهار خطه کردن محور منجیل به رودبار تا پایان سال به بهره برداری میرسد.

دکتر نجفی در بازدید از پروژه احداث محور اصلی سراوان - سنگر- سیاهکل گفت :18.5کیلومتر از طول 22کیلومتری این مسیر تا پایان سال به بهره برداری میرسد.

وی با بیان اینکه گیلان همواره در طول سال بوی‍ژه ایام تعطیل با ترافیک سنگین روبرو است گفت : با بهره برداری از این محور اصلی ،شاهد کاهش محسوس بار ترافیکی در مبادی ورودی رشت وجاده رشت به لاهیجان وشرق گیلان خواهیم بود.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد:پروژه چهار خطه کردن محور منجیل به رودبار نیز تا پایان سال انجام میشود

دکترنجفی ادامه داد:به رغم محدودیت منابع مالی با تلاش ویژه معاونت هماهنگی امور عمرانی و راه وشهرسازی گیلان در 7ماه گذشته 130کیلومتر از راههای اصلی و160کیلومتر از راههای روستایی بهسازی وروکش آسفالت شدند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گیلان نیز در این بازدید گفت : راه اصلی سراوان - سنگر به سیاهکل به طول 5/22 کیلومتر به صورت دو خط رفت و برگشت به عنوان راه اصلی باعرض 13 متر  به منظورتکمیل کمربندی رشت، فومن از تقاطع غیرهمسطح کنارگذر جنوبی رشت در محور فومن، شفت، سراوان آغاز و به شهر سیاهکل ختم می شود.

خاوری با بیان اینکه تاکنون برای اجرای این پروژه  با پیشرفت 78 درصدی 350 میلیارد ریال هزینه شده است افزود : اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل محور اصلی سراوان- سنگر -سیاهکل 150 میلیارد ریال می باشد

وی هدایت بار ترافیکی شرق گیلان، کاهش بار ترافیکی محور سراوان ، رشت، لاهیجان و صرفه جویی درمدت زمان سفر و سوخت را از مزایای این پروژه عنوان کرد ./منبع : روابط عمومی استانداری

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان