Friday، 19 April 2024 | جمعه، 31 فروردین 1403
1 2

گیلانیان : جانشین فرمانده کل سپاه گفت: به برکت انقلاب و ترویج روحیه جهاد، فلسطینی ها که زمانی به دشمن سنگ پرتاب می کردند امروز موشک می زنند، بیش از 100 هزار موشک و راکت برای شلیک به هر نقطه از سرزمین اشغالی در اختیار حزب الله است.

سردار حسین سلامی عصر ا مروز در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره جان باختگان فاجعه منا، شهدای حرم و شهدای شهرستان نور در مصلای الغدیر این شهرستان، اظهار کرد: باید یادی از امام راحل کنیم که ما را از جهالت مدرن نجات دادند، دست آمریکا، طاغوت و استکبار را از سر مردم ایران کوتاه کردند و نعمت ولایت را بر ما ارزانی داشتند.

وی ادامه داد: پس از امام خمینی (ره) نیز جانبازی از سلاله حضرت زهرا (س) رهبری امت را به عهده دارند که انقلاب بزرگ اسلامی، نظام اسلامی و نهضت بیداری اسلامی در جهان را در عصر پیچیده ترین فتنه ها اداره می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مازندران نگین سرسبز ایران است، با مردمانی نجیب، وفادار، محب اهل بیت (ع)، ایثارگر که شهدای گرانقدری بر تارک این سرزمین می درخشد.

این مسئول تصریح کرد: شهدا برای اجرای سیاست اسلام در برابر دشمن ایستادند تا دست های ناپاک و نامحرم نتواند بر سرنوشت مسلمانان حاکم شود.

سلامی خاطرنشان کرد: یک واقعیت بر جهان امروز جاری است و آن این است که همه قدرت های باطل و جهانی همانند صدر اسلام در مقابل اسلام و بعثت مجدد اسلام صف آرایی کردند، همانند آن لحظات سختی که پیامبر (ص) در شعب ابی طالب گذراند و فشارهایی که ایشان را از مکه به مدینه هجرت داد و نبردهای امویان که با حضرت علی (ع) و امام حسن (ع) و حادثه کربلا صورت گرفت، اکنون در مقابل ایران اسلامی صورت می گیرد.

وی به جنگ های تاریخ معاصر اشاره کرد و ادامه داد: در همه این جنگ ها آمریکا و متحدان او در یک سوی ماجرا و ایران اسلامی و متحدانش در سوی دیگر ایستادند و همه این جنگ ها در مناطق اسلامی راه اندازی می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: از آفات سیاست مداخله گرانه آمریکا و متحدانش آوارگی میلیون ها سوری، عراقی و ... است.

سلامی اضافه کرد: آمریکا می خواهد جغرافیای اسلام را تکه تکه کند و برای تضعیف، عقب نگه داشتن مسلمانان، غارت ثروت های مادی و معنوی آنان، چپاول ثروت های نفتی و غیرنفتی این کشورها تلاش می کند و از هر راه و ترفندی وارد می شود تا نفوذ کند.

وی یادآور شد: تاریخ نشان داد، با مدل سازش و تسلیم هیچ کشوری به آسایش، امنیت و رفاه دست نیافت، کشورهایی که تکیه گاه خود را آمریکا و غرب قرار دادند و تسلیم سیاست آنان هستند، هیچ نشانه ای از پیشرفت ندارند و جاهلیت مدرن و نوین بر جوامع آنها حاکم است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: تنها یک ملت در جهان اسلام معتبر و سربلند است و همه قدرت ها به او احترام می گذارند و حرف اول را در دنیا می زند و کلید حل مشکلات منطقه شناخته می شود و هیچ کشور و قدرتی نمی تواند اراده خود را بر او تحمیل کند، ایران اسلامی است.

این مسئول تصریح کرد: مردان این سرزمین سرباز ولایت هستند و به فرمان ولی امر خود سنگر به سنگر، سرزمین به سرزمین دشمن را تعقیب می کنند و به خواسته او وقعی نمی گذارند.

سلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران به تحریم اقتصادی دشمنان پاسخ شکننده داد، به طوری که آنان از سیاست تحریم رسماً منصرف شدند، هرچند با تهاجم فرهنگی خواستند جوانان ما را نمازگریز و بی تفاوت بار بیاورند اما نتوانستند.

وی بیان کرد: به برکت انقلاب و ترویج روحیه جهاد، فلسطینی ها که زمانی به دشمن سنگ پرتاب می کردند امروز موشک می زنند، بیش از 100 هزار موشک و راکت برای شلیک به هر نقطه از سرزمین اشغالی در اختیار حزب الله است، در یمن انصارالله می جنگند، این ها ظرفیت های نیرومند شکل یافته ایران اسلامی است، جهان اسلام در حال قدرت یابی است و دشمنان اسلام در حال غروب هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: امروز دیگر دست مسلمانان بسته نیست و بی پناه نیستند، تکیه گاه مسلمانان در مقابل جهان مستکبر، رهبر معظم انقلاب است و دشمن این را می داند و باید به این واقعیت ها احترام بگذارد./منبع : فارس

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان