Friday، 29 March 2024 | جمعه، 10 فروردین 1403
1 2

گیلانیان : معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت: ایجاد ثبات و استقرار امنیت یکی از وظایف حاکمیت است.

محمد احمدی پور صبح امروز در جمع کارکنان انتظامی گیلان با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: ایجاد ثبات و استقرار امنیت یکی از وظایف حاکمیت است.

وی امنیت دولت را در کنار مردم عنوان کرد و افزود: امنیت مردم و حاکمیت تقابلی با همدیگر ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان، امنیت ایجابی و سلبی را دو بعد امنیت دانست و بیان کرد: در امنیت ایجابی رضایت مردم مهم است.

احمدی پور نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت را تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: یکی از نکته های کلیدی که در رهنمودهای نوروزی رهبر معظم انقلاب مطرح شد، موضوع اقتدار و همدلی و هم زبانی بود که نشان دهنده اهمیت موضوع است.

وی به عملکرد نیروی انتظامی در حوزه امنیت مرزبانی گیلان اشاره کرد و گفت: مجموعه اقدام های توسعه گیلان به مرزبانی بر می گردد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه بخشی از رضایت مندی در آستارا مربوط به عملکرد مرزبانی است، خاطرنشان کرد: اقدام مرزبانی و همکاری دستگاه ها با فرمانده این نیرو جای قدردانی دارد.

این مسئول، در ادامه به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به حضور دستگاه های مربوطه مشکلی در گیلان وجود ندارد ضمن اینکه امنیت برگزاری انتخابات با نیروی انتظامی است.

سیدیوسف مرتضوی فرمانده سابق مرزبانی گیلان نیز در جلسه مذکور گزارشی از عملکرد خود در مدت تصدی مرزبانی در استان ارائه کرد.

در جلسه کارکنان انتظامی گیلان از عملکرد 36 ساله مرتضوی در ماموریت ها و مسئولیت های مختلف نیروی انتظامی قدردانی شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان