Saturday، 27 April 2024 | شنبه، 08 اردیبهشت 1403
1 2

اختصاصی گیلانیان : حمایت های بی دریغ دولت ها اروپایی از نسل کشی بی سابقه صهیونیست ها در غزه که در تاریخ کم نظیر است ریشه در تاریخ دارد.

یهودیان خود را قوم و نژاد بر تر می دانند و معتقدند خداوند سایر مخلوقات را پست و برای خدمت آنان آفریده و جان و مال مردم سایر اقوام و مذاهب بر یهودیان حلال و ریختن خون‌شان است.

این تفکر خلاف واقع و نفرت اگیز باعث تنفر مردم به ویژه اروپائیان نسبت به این قوم شد تا جائی که از قرن دوازدهم تا قرن بیستم بارها این قوم مورد حمله و قتل عام اروپائیان قرار گرفت و کشورهای زیادی این نژاد متوهم را قتل عام و بازماندگان‌شان را از کشورشان اخراج کردند.

آیت الله زین العابدین قربانی در صفحات 1077 و 1078 کتاب نقدی بر نقد قرآن از قول ویل دورانت، مورخ شهیر آمریکایی در مورد یهودیان می نویسد:

"طرز تفکر افراطی، یهودیان را وادار می کرد در هرجا که سکونت داشتند در صورتی که شرایط و امکانات، اجازه می داد دست به خرابکاری و فتنه انگیزی دراز کرده ، جان و مال و ناموس پیروان ادیان دیگر را مورد تجاوز قرار دهند و تا آنجا که می‌توانستند در زجر و شکنجه و اعدام و پدید آوردن جنگ‌ها و فتنه‌های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و غیره کوتاهی ننمایند.

این امر سبب شد که ملت‌ها نیز آن‌ها را تحمل نکنند و در مقابل آن‌ها عکس العمل نشان داده به طرد و قتل و کشتار جمعی آن‌ها اقدام نمایند تا جاییکه ویل دورانت و دیگران نوشته‌اند:

از قرن 12 تا قرن بیستم بیش از پانزده مورد ملت‌های اروپا اقدام به طرد و قتل و عام آن‌ها [یهودیان] نمود که از آن جمله است:

در سال 1290 میلادی «ادوارد» اول، پادشاه انگلستان یهودیان را از آن کشور آواره نمود؛ در سال 1306فیلیپ، پادشاه فرانسه آن ها را آواره کرد و پس از مدتی که به برخی از آن‌ها اجازه معاودت داده‌شد.

در سال 1315خطبه‌های یک (فرانسیسکانی) مسیحیان «استلا» را در «ناورا» به قتل عام پنج هزار یهودی و سوزاندن خانه های‌شان برانگیخت. در سال 1360 و 1382یهودیان از مجارستان رانده و آواره گردیدند. در سال 1390 سخنرانی های «مارتی نز» واعظ معروف مسیحی کاتولیک‌های اشبیلیه را علیه یهودیان اسپانیای مسیحی برانگیخت و حدود چهار هزار نفر آن‌ها را کشتند. در همین زمان‌ها بود که حدود هشتاد هزار نفر از یهودیانی که به «پرتغال» پناهنده شده‌بودند، مقتول و مطرود شدند.

[یهودیان] در سال 1394 دوباره از فرانسه رانده شدند و در سال 1440 یهودیان از «اوتریخت» هلند بیرون رانده شدند و درسال 1540 یهودیان را از مملکت «نابولی» و «سرنیسا»ی ایتالیا بیرون کردند و در سال 1919 حکومت روسیه با همکاری مردم، یهودیان آن سامان را شدیدا مورد شکنجه و آزار قرار داد و بیش از صد هزار نفر از زن و مرد و کوچک و بزرگ آن‌ها را به قتل رسانیدند".

در ایران کمتر به این مهم توجه می شود که جشن (پریم) یا پوریم) یهودیان به چه منظوری هر ساله در 9 و 10 مارس (19 و 20 اسفند) در اراضی اشغالی و اروپا و آمریکا برگزار می شود و این جشن به خاطر چیست که خود ایرانیان هم در این جشن شرکت می کنند؟

پایه این جشن داستانی در (تورات) و ستایش از «استر» زن یهودی است که با کمک عمویش ملکه ایران شد و با مکر و حیله و خیانت به خشایار شاه مجوز قت وزیر پادشان به هامان و هامانیان شد به این بهانه طی سه روز بالغ بر 77 هزار ایرانی را قتل عام و زندگی آنان را غارت کردند.

بهمین مناسبت یهودیان هر ساله در 9 و 10 مارس (19 و 20 اسفند) به صورت سنتی در اراضی اشغالی و اروپا و آمریکا جشن ایرانی کشی می گیرند. اینکه اسرائیل برای ایران و ایرانی شاخ و شانه می کشد و بیشترین ترور را در ایران انجام داده و در صدد نابودی نخبه های ما است ریشه در ذات ناپاکش دارد.  

با همه سنگدلی‌های این قوم خونخوار علی‌الظاهر دول اروپائی و امریکائی برای در امان ماندن از اذیت و آزار آنان و حفظ آرامش کشورشان ناگزیر شدند بدور از سرزمین‌های خودشان وطنی برای آنان انتخاب و آنان را در آنجا مستقر نمایند تا از یک سو از شرشان در امان بمانند و از سوی دیگر این قوم خونخوار حافظ منافع‌شان در منطقه‌ی بسیار غنی از مواهب الهی باشند تا به بهانه‌های مختلف بتوانند ثروت و دارایی این ملت را به یغما ببرند کما اینکه ترامپ در دیدار با بن سلمان تلویحا عربستان را به گاو شیرده آمریکا تشبیه کرد و رسما اعلام کرد اگر امنیت می‌خواهید باید هزینه آن را پرداخت نمایید!؟

طبق مستندات تاریخی اروپائیان یهودیان را قتل و غارت و آواره کردند و برنامه دروغین هلوکاست در آلمان صورت گرفت علی القاعده برای جبران زیان وارده به این قوم جرار باید کشورهای ستمگر موطنی از میان سرزمین خودشان برای آنان انتخاب کنند نه اینکه با استفاده از زرو زور سرزمین فلسطین را بعنوان وطن خون آشامان تاریخ اختصاص دهد!؟

متاسفانه فقط غربی ها حامی بی چون و چرای اسرائیل نیستند بلکه برخی از دولت‌های عربی و مسلمان منطقه نیز به صورت آشکار و پنهان از این رژیم غاصب و ظالم حمایت می‌کنند، بعبارت دیگر هر از گاهی دستان آلوده غرب و اروپا از آستین حکام سرسپرده عربی و منطقه بیرون می‌زند و چنان عملکردی از خودشان بروز می‌دهند که در نژاد عربی و دین شان باید شک کرد: بعنوان مثال:

سال گذشته شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی از مذاکرات محرمانه میان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره پیشنهاد عربستان سعودی برای مسئله فلسطین خبر داد که عربستان سعودی با ادعای حل مسئله فلسطین، پیشنهادی مطرح کرده‌است که در راستای محو و نابودی فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، منابع صهیونیستی گزارش دادند راهکار عربستان، زمینه را برای به رسمیت شناختن «تل آویو» فراهم می‌کند، این راهکار مبتنی بر الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری و غزه به اردن است تا آنچه «پادشاهی فلسطین هاشمی» نامیده می‌شود، تشکیل شود و حکام هاشمی کنونی در اردن، بر فلسطین حکومت خواهند کرد و پایتخت آن نیز امان خواهد بود، نه قدس.

در این راستا است که نشریه اکسیوس به نقل از منابع آگاه از برگزاری یک نشست محرمانه با موضوع جنگ غزه و آینده این باریکه بین کشورهای عربستان، اردن و مصر در ریاض خبر می‌دهد. کشورهایی که تماشاگر جنایات اسرائیل در غزه هستند و کوچک‌ترین اقدامی جز ارسال کفن برای اهالی غزه نمی‌کنند و یا از حرکت مبارزان به غزه ارسال کمک های بشر دوستانه جلوگیری و یا در آشکار دم از حمایت غزه می‌زند ولی کشتی، کشتی ملزومات و انرژی برای رژیم صهیونیستی ارسال می‌کند.

بعبارت دیگر نه تنها برخی از حکام عرب پشتیبان اسرائیل در نسل کشی غزه هستند عملا در جنگ و نابودی غزه نقش تدارکاتچی و تبلیغاتچی اسرائیل هستند و از طریق کشورهای بحرین، عربستان و امارات مسیر حمل و نقل زمینی مطمئن برای رژیم کودک کش ایجاد کرده اند و خواهان نابودی غزه و فلسطین هستند.

این کشورهای وابسته هر از گاهی بازتاب دهنده نقشه غرب مبنی بر تشکیل دو دولت در سرزمین فلسطین هستند زیرا این حضرات نیز مثل دول استعماری در غارت منابع سرشار نفت و گاز کشورهای عربی سهیم هستند و با آگاهی از سیاست و نیات شوم اسرائیل در جهت حفظ ظاهر برای فلسطینیان اشک تمساح می‌ریزند!؟

نویسنده:
حسین لطفی - مدیر مسئول
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان