Sunday، 28 April 2024 | یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403
1 2
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان اعلام کرد؛

آغاز توزیع میوه و خرما در ۵۱ نقطه گیلان/ قیمت پرتقال هر کیلو ۱۶ هزار تومان است

۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۲۲:۴۰ | چاپ کد خبر: 85327 |

گیلانیان |  رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از آغاز توزیع میوه شب عید و خرما ویژه ماه مبارک رمضان از فردا در ۵۱ نقطه استان در شهرستان‌ها و ۱۰ نقطه در بخش‌ها و دهستان‌های استان خبر داد.

صالح محمدی از آغاز توزیع میوه شب عید و خرما ویژه ماه مبارک رمضان از فردا در ۵۱ نقطه استان در شهرستان‌ها و ۱۰ نقطه در بخش‌ها و دهستان‌های استان خبر داد.

محمدی اظهار کرد: تاکنون ۲۰۰ تن سیب اشنویه استخوانی قرمز و سفید در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده و میانگین وزنی این سیب‌ها ۱۴۰تا ۲۲۰ گرم است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۱۸۰ تن پرتقال تامسون از باغداران شرق گیلان خریداری شده و در سردخانه‌های استان نگهداری می‌شود و میانیگن وزنی این پرتقال‌ها بین ۱۹۰ تا ۲۹۰ گرم است.

محمدی یادآور شد: قیمت سیب با کیفیت زرد و قرمز هر کیلو ۳۷ هزار تومان و قیمت پرتقال هر کیلو ۱۶ هزار تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به تامین خرما برای ایام ماه مبارک رمضان گفت: ۸ تن خرما مضافتی کرمان به قیمت عرضه ۹۲ هزار تومان ویژه توزیع در استان مهیا شده است.

محمدی تصریح کرد: قیمت میوه و خرما ۱۵ درصد پایین‌تر از بازار است و البته خرما تا ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار نیز ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: توزیع خرما از دیروز همزمان با اول رمضان در نمایشگاه بین المللی و روستا بازار شهر رشت شروع شد و از فردا پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه در ۱۰ نقطه در شهر رشت و خمام و ۴۱ نقطه در شهرستان‌ها و ۱۰ نقطه در بخش‌ها و دهستان‌ها توزیع میوه و خرما انجام خواهد شد.

محمدی در پایان از توزیع مرغ منجمد و گوشت یخ زده در اتحادیه‌های شهرستانها و رشت خبر داد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان