Tuesday، 30 April 2024 | سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
1 2

دیدار عیدانه حضرت آیت اله قربانی

۱۴۰۳/۰۱/۲۴ ۱۹:۱۸ | چاپ کد خبر: 85347 |

گیلانیان | روز عید سعید فطر جمعی از دوستداران و یاران به ویژه اهالی روستای پینچای آستانه اشرفیه با حضرت آیت الله قربانی در بیت معظم له دیدار کردند .

در این دیدار معظه له ضمن ابراز خرسندی از قدرشناسی مردم فهیم گفت، من عشقم کار علمی است و این ایام فرصت بسیار مناسبی برای انجام برخی کارهای بزرگ از جمله ترجمه و تفسیر قرآن به قرآن هستم

ایشان بعد از انتشار کتاب سترگ (نقدی بر نقد) گفت: قرآن بیش از 1500 لغت دارد، تصمیم دارم این لغات را استخراج، تفسیر و ترجمه کنم و در یک کتاب مستقل چاپ و در اختیار قرآن پژوهان قرار دهم.  

وی افزود : تا کنون چندین سوره قرآن را تفسیر و برخی از آن ها را به چاپ رساندم و برخی دیگر هنوز به چاپ نرسید . اینک تصمیم دارم کل قرآن را ترجمه و تفسیر از نوع تفسیر قرآن به قرآن نمایم . و تفاسیر منتشره را نیز در غالب همین تفسیر اصلاح و تجدید نظر نمایم. .

آیت الله قربانی ادامه داد: چون کاری که در پیش گرفتم سنگین و زمان بر است من شیوه و روش این نوع تفسیرم را به پسر دانشمندم آقا صدریه آموزش می دهم تا بعد از من ادامه دهد در صورت ملاقات با خدا ایشان بتواند این اثر عظیم را ادامه دهد.

وی در مورد مزیت های این تفسیر گفت: این کتاب بر پایه تفسیر قرآن به قرآن ، تفسیر قرآن به روایات مختلف، شأن نزوۀ، ترجمه و شرح خواهد بود.

حضرت آیت الله قربانی ادامه داد : خبر دیگری در راه است مایلم بعنوان شگفتی پس از رخ دادن افشا شود. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان