Friday، 29 March 2024 | جمعه، 10 فروردین 1403
1 2

گیلانیان : نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام اسلامی در حوزه اقتصاد و فرهنگ نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است.

مهرداد لاهوتی ظهر یکشنبه در جمع مردم و مسئولان این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: دشمن پس از شکست در جنگ نظامی، اقتصاد و فرهنگ را هدف قرار داده است زیرا نقاط حساسی هستند.

وی اظهارداشت: در حوزه اقتصاد و فرهنگ نظام اسلامی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است بنابراین مسئولان و مردم باید به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش برای استقلال اقتصادی و معرفی تولیدات با کیفت داخلی به کشورهای دنیا مهمترین اولویت تاکیدات رهبر معظم انقلاب در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: مسئولان در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی باید با مدیریت قوی در زمینه شکوفا شدن تولیدات داخلی و صادرات کالاهای با کیفیت و مرغوب ایرانی به کشورهای دنیا از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

لاهوتی تاکید کرد: برای تحقق شعار سال همه اقشار مردم باید به صحنه آمده و با عزم استوار با مسئولان همکاری و مشارکت کنند.

وی اذعان داشت: بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه امکانات و نیروی انسانی برای حرکت در مسیر دستیابی به اقتصادی قوی و ملی در ایران اسلامی فراهم است و باید به زیبایی مدیریت شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه بر لزوم توسعه زیر ساخت های گردشگری در این شهرستان تاکید کرد و گفت: این صنعت نقش مهمی در شکوفایی اقتصادی جامعه دارد.

وی افزود: صنعت گردشگری یکی از اقتصادی ترین فعالیت ها در چرخه ملی کشورها به خصوص از جهت اشتغال، ارزآوری و رونق مناطق مختلف تلقی می شود.

لاهوتی یادآورشد: خوشبختانه از لنگرود به عنوان یکی از زیباترین شهرستان های استان به لحاظ جاذبه های طبیعی و گردشگری یاد می شود و طبیعت بکر منطقه نیز باعث حضور سالانه میلیون ها نفر گردشگر همزمان با ایامی مثل آغاز سال نو و نیز فصل تابستان به این شهرستان می شود./منبع : مهر

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان