Friday، 29 March 2024 | جمعه، 10 فروردین 1403
1 2
آب منطقه ای گیلان خبر داد:

رهاسازی آب سد سفید رود از امشب

۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۲۱:۳۱ | چاپ کد خبر: 84773 |

گیلانیان | آب سد سفید رود از امشب مجددا رهاسازی و از فردا آبگذاری تمامی کانال های آبیاری شبکه سفیدرود برقرار خواهد شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان اعلام کرد: با توجه به بارش های مناسب اخیر و پر بودن کانال‌های آبیاری ، آب سد سفیدرود از روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت قطع بود که مجددا از امشب (جمعه 29 اردیبهشت) رهاسازی می شود.

محمد جواد خانی پور با اعلام این خبر افزود: باتوجه به بارش های مناسب چند روز اخیر و پر شدن کانال ها ی آبیاری و همچنین قطع رهاسازی آب سد سفیدرود به جهت صرفه جویی و ذخیره سازی آب در سد، رهاسازی مجدد آب سد سفیدرود از امشب آغاز و از فردا ( شنبه ۳۰ اردیبهشت) آبگذاری تمامی کانال های آبیاری شبکه سفیدرود برقرار خواهد شد.
خانی پور با تأکید بر بیمه محصولات کشاورزی براساس توصیه های متولیان امر یادآور شد: کشاورزان عزیز گیلانی ضمن رعایت تقویم زراعی و توصیه های فنی سازمان جهاد کشاورزی استان، براساس تقویم زراعی نسبت به نشاء برنج اقدام نمایند.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان در پایان بیان داشت : از هم استانی های عزیز و مسافران گرامی و پیمانکاران فعال در بستر رودخانه سفیدرود تقاضا می شود جهت جلوگیری از بروز هرگونه خسارات جانی و مالی، از تردد و استقرار در بستر و حریم رودخانه ها، تأسیسات آبی و کانال‌های آبرسانی خودداری و همچنین کلیه شرکت‌های فعال در بستر رودخانه سفیدرود نسبت به خارج نمودن ادوات و تجهیزات خود اقدام نمایند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان