Friday، 29 March 2024 | جمعه، 10 فروردین 1403
1 2

با این کارها به خودت و کشتی آسیب می زنی!

۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ۱۹:۱۶ | چاپ کد خبر: 84720 |

گیلانیان |رکنا نوشت: هادی عامل گزارشگر سرشناس کشتی گفت: به نظر من یک مدیر یا مسئول باید جامعه شناس باشد و جامعه خودمان را بشناسد.

در طول دوران چند ساله ریاست خود بر فدراسیون کشتی بارها خبرساز شده است. روزی با نوع پوشش، یک روز با خواندن نماز وسط صحبت‌های وزیر ورزش و به تازگی ادبیات و رفتار زشت با یک خبرنگار. این درحالی است که کشتی جایگاه خاصی میان ایرانی‌ها دارد و طبیعتا علاوه بر مسائل فنی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد، رفتار و گفتار رئیس فدراسیون، ورزشکاران و مربیان این رشته هم مورد توجه ویژه رسانه‌ها و مردم است.

شرایطی که رفتار علیرضا دبیر حتی صدای نزدیکان و همفکرانش را هم در آورده، باعث شد هادی عامل گزارشگر و کارشناس سرشناس و قدیمی کشتی هم در مورد آن صحبت کند. هادی عامل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به تازگی با دبیر صحبت کرده و احتمالا توصیه ای به او داشته؟ گفت: بعد از ماجرای اخیر که صحبتی با آقای دبیر نداشته ام اما در موارد و بحث‌های دیگری بوده که با ایشان صحبت‌هایی انجام شده است. به نظر من یک مدیر یا مسئول باید جامعه شناس باشد و جامعه خودمان را بشناسد و به خود آقای دبیر هم گفتم. البته صحبت مان کلی بوده و درباره مورد خاصی نبوده است.

وی افزود: من تا حالا با هیچ یک از روسای فدراسیون کشتی مشکل نداشته ام و حتی زمانی که مرحوم یزدانی خرم رئیس فدراسیون شد، برخی انتقاد کردند اما من معتقد بودم باید فرصت دهیم شاید بتواند در کشتی هم مثل والیبال موفق باشد که همینطور هم شد. متاسفانه یک روند بدی وجود دارد و آن هم این است که معمولا نیمه خالی لیوان مورد توجه قرار می‌گیرد و فقط درباره کمبودها صحبت می‌شود. فرقی هم نمی‌کند رسول خادم باشد یا علیرضا دبیر. به نظرم روش خوبی نیست و شاید نشات گرفته از سیاسی بازی‌ها باشد.

او در خصوص این سوال که آیا قبول دارید رفتار دبیر به کشتی آسیب می‌زند؟ گفت: حتما همینطور است، اول به خودش آسیب می‌زند و بعد به کشتی. کار اصلی من گزارشگری است و یک دبیر بازنشسته هستم. صداوسیما که پولی نمی‌دهد و واقعا در این سالها هیچ چیز مثل وام یا ماشین و ... از کسی نگرفته ام. الان هم زندگی ام با مطالعه، ورزش و گزارش می‌گذرد. حدود ۶۰ سال است که در کشتی هستم و همه جای کشتی می‌توانم صحبت کنم. اما ترجیح می‌دهم درباره چنین مسائلی در رسانه صحبت نکنم. شاید در آینده موقعیتی پیش بیاید که هم با آن خبرنگار صحبت کنم و هم با علیرضا دبیر. واقعیتش این است که درباره چنین مسائلی در رسانه صحبت نمی‌کنم چون جوان‌های ما عاطفی هستند و ممکن است از صحبت‌هایم برداشت نادرستی شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان