Friday، 19 April 2024 | جمعه، 31 فروردین 1403
1 2

گیلانیان |رالی بزرگ اتومبیلرانی خزر تا خلیج فارس صبح روز شنبه از ساحل چمخاله شهرستان لنگرود در استان گیلان آغاز شد. 

رئیس حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی گیلان در خصوص برگزاری این رالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور، مسئولان میراث فرهنگی گیلان و شهردار و اعضای شورای شهر لنگرود و چمخاله نخستین دوره این مسابقات با شرکت چهره‌های سرشناس هنری و ورزشی سراسر کشور آغاز شد.

محسن واحدی افزود: این رالی خانوادگی با حضور ۶۰ اتومبیل استارت خورده که با توجه به کلاسهای توجیهی که برای رانندگان برگزار شد، آنان باید از استانهای گیلان، قزوین، البرز، اصفهان، فارس و هرمزگان عبور کنند.

وی عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این رالی خانوادگی باید خود را به جزیره کیش برسانند تا در روز چهاردهم اردیبهشت ماه مراسم اختتامیه با معرفی نفرات برتر در این جزیره برگزار شود.

رئیس حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی گیلان اضافه کرد: این رالی به‌هیچ وجه یک رقابت سرعتی‌ نیست و تمامی شرکت‌کنندگان تنها موظف به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، توجه به علایم، هشدارها و مسیریابی درست و اصولی می‌باشند.

وی بیان کرد: به طور قطع هدف‌گذاری مسولان از برگزاری این مسابقه مهیج و زیبای رالی اتومبیلرانی خانوادگی، آشنایی تمامی مردم با رانندگی ایمن در یک فضای کاملا رقابتی است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد بندرانزلی خاطرنشان کرد: همچنین از هیات موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد بندرانزلی چهار ماشین و از کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان نیز سه ماشین برای شرکت در این رالی خانوادگی حضور دارند که امیدواریم نتایج خوبی را برای گیلان به ارمغان بیاورند.

منبع: ایرنا
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان