Thursday، 28 March 2024 | پنجشنبه، 09 فروردین 1403
1 2

گیلانیان |در این نمایشگاه هنرجویان گیلانی از ۱۲۰ هنرستان فنی وحرفه ای و کاردانش و ۸۰ دبیرستان دوره اول متوسطه، آثار خود را در ۲۰۰ غرفه به نمایش گذاشتند.

استاندار در مراسم گشایش بازارچه کسب و کار دانش آموزی که در نمایشگاه بین المللی گیلان برگزار شد، با اشاره به نقش هنرستان ها در آماده شدن دانش آموزان برای ارتقای مهارت های شعلی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه های کسب و کار زمینه را برای شناسایی تقاضای محصولات و ایجاد رقابت سالم را بین دانش آموزان فراهم می کند.

 اسدالله عباسی با تأکید بر استمرار همراهی آموزشی و مهارت آموزی به عنوان نیاز امروز آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بهره وری بیشتر در تولیدات و تقویت زنجیره سالم عرضه کالاها از مزایای برگزاری این نمایشگاه ها محسوب می شود.

استاندار با اشاره به کشاورزی بودن گیلان و ضرورت توجه به این قابلیت استان اظهار داشت: در برگزاری این نمایشگاه ها با شناخت فعالیت های بارز دانش آموزان از مزیت نسبی استان در کشت و کار و صنایع مرتبط با آن استفاده بهینه شود.

فراگیری شیوه های نوین بازاریابی، فروش و هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم از مزایای برپایی نمایشگاه بازارچه کسب و کار دانش آموزی است.

استان گیلان ۳۱۰ هنرستان کاردانش و فنی و حرفه ای دارد و ۳۲ هزار و ۸۹۰ هنرجوی دختر و پسر در این واحدها تحصیل می کنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان