Thursday، 25 April 2024 | پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
1 2

برای ایجاد فضاهای ورزشی در محلات 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است مدیرکل تربیت بدنی گیلان در پنجمین نشست اتاق فکر و مشاوره اداره کل تربیت بدنی با اعلام این خبر گفت : توجه به محلات و آموزش و پرورش دو راه اصلی شناسایی وجذب استعدادهای ورزشی است .

رضامحمدی اصل افزود : طرحی به استاندار گیلان ارائه کردیم که زمینهای ورزشی ، آموزشی و فرهنگی محلات را به چمن مصنوعی و فضاههای مناسب ورزشی تبدیل کنیم تا جوانان برای استفاده از اماکن ورزشی مجبور به پیمودن مسافتهای زیاد و تحمل مشکلات مالی و خانوادگی نشوند .

وی اعتبارات اجرای طرح ورزش در محلات را 40 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : این اعتبارات در مقایسه با سلامتی و نشاط جوانان بسیار ناچیز است .

مدیر کل تربیت بدنی گیلان با انتقاد از پایگاه قهرمانی ورزش گیلان گفت : این پایگاه قهرمانی اصلا قابل مقایسه با دیگر استانهای کشور نیست و باید در اولین فرصت مجموعه جدید با نام پایگاه قهرمانی طراحی و شروع به کار کند .

رضا محمدی اصل با اشاره به هدف اصلی تربیت بدنی گیلان برای ایجاد فضای سالم و بانشاط  در جامعه افزود : در اولین گام تا آخر تیرماه امسال 30 طرح ورزشی در گیلان به بهره برداری می رسد . مدیر کل تربیت بدنی گیلان              جنگ امروز دشمن را جنگ نرم عنوان کرد و گفت : سوق دادن جوانان به بازیهای رایانه ای ، فیلمهای غیر اخلاقی و شبکه های ماهواره ای فاسد از جمله اهداف دشمنان برای بی تحرکی جوانان و درادامه به انحراف کشیدن آنهاست.

وی افزود: ورزش می تواند سد محکمی در برابر برنامه های دشمن باشد .

رضامحمدی اصل همچنین با اشاره به اختصاص 20 درصد از آن یک درصد اعتبارات دستگاههای اجرایی به آموزش و پرورش گفت : با تخصیص این اعتبارات به آموزش و پرورش می توانیم در آینده شاهد شناسایی استعدادها و معرفی نخبگان بیشتری در ورزش باشیم .

سردار علیزاده رئیس هیئت ورزشهای سه گانه گیلان نیز با اشاره به اجرای طرح آیه های تمدن بسیج در بخش علمی گفت : هدف اصلی این طرح شناسایی استعدادهای دانش آموزی و رشد و کمک استعدادها برای رسیدن به درجات بالای علمی است که می توان از آن در ورزش الگو برداری کرد .

جانشین فرمانده سپاه  قدس گیلان در ادامه با اشاره به هدفمند کردن طرح استعدادیابی ورزشی افزود : در بخش استعدادیابی هزینه کردن ذخیره سازی است وچیزی را از دست نمی دهیم بلکه در آینده می توانیم از خدمات استعدادها بعنوان نخبگان عرصه خود استفاده کنیم ./ع

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان