Thursday، 28 March 2024 | پنجشنبه، 09 فروردین 1403
1 2

گیلانیان : از پرسنل آزاده فرمانداری شهرستان رشت در دفتر فرماندار تجلیل بعمل آمد .

سید ولی الله عظمتی در دیدار با کارکنان آزاده فرمانداری رشت اظهار داشت:  آزادگان اسطوره های صبر و استقامت و بردباری هستند ،  آنان در زمان جنگ به خوبی رسالت خود را انجام دادند و در اسرات آزادی را معنا کردند و بزرگداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سر افراز به میهن اسلامی مروری برافتخارات غیورمردان و ایثارگران این مرز و بوم است

وی افزود: همگی شاهد بودیم که خداوند چگونه صدام و صدامیان رابه جزای اعمالشان به واسطه دنائت و پستی اعمالی که نسبت به مردم ایران و رزمندگان روا داشتند ، رساند.

 وی بابیان ابنکه آزادگان سند افتخار و حریت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند بر این جمله مقام معظم رهبری تاکید نمود که" ایستادگى و مقاومت آزادگان سرافراز ما در طول سالهاى سخت اسارت، ملت ایران را رو سفید و سر بلند کرده است.

عظمتی یادآور شد: آزادگان اسطوره های صبر و استقامت و بردباری هستند که باتلاش و پایمردی تاآخرین لحظه با دشمن جنگیدند

وی بابیان اینکه نسل جوان و پویای جامعه به دنبال کشف حقایق و راز های دلاوری های رزمندگان دردوران جنگ تحمیلی هستند،اظهارداشت: باید واقعیت های دوران دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان کشور بازگو شود.

وی یادآورشد: آزادگان تمام مصیبت ها و شکنجه های سخت را برای حفظ اعتقادات و ارزش های اسلامی و انسانی به جان خریدند و سرافرازانه به میهن اسلامی بازگشتند.

درپایان این نشست که جمعی از کارکنان آزاده فرمانداری رشت و همکاران جانباز و فرزندان شهید هم حضور داشتند فرزندان شهید به بیان نظرات وپیشنهادات خود پرداختند و از سه تن از آزادگان معزز تجلیل به عمل آمد و یکی از آزدگان نیز به بیان خاطره از دوران اسارت  خودپرداخت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان