Tuesday، 23 April 2024 | سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
1 2

گیلانیان : جشن شکوفه ها با حضور مسوولان آموزش و پرورش، حضور گرم نوآموزان و اولیاء آنان در شهرستان های مختلف استان گیلان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: به صدا درآمدن زنگ شکوفه ها زمینه ای برای نشاط و شادابی کلاس اولی ها برای آغاز سال تحصیلی جدید و آشنایی آنان با محیط آموزشی است. 'ایوب نجف زاده' در حاشیه نواخته شدن زنگ شکوفه ها در دبستان شاهد دخترانه رشت افزود:  29 هزار و 332 کلاس اولی امروز با نواخته شدن زنگ شکوفه ها راهی مدرسه شدند. وی اظهار داشت: این تعداد از دانش آموزان اول ابتدایی در بیش از یک هزار کلاس درس سازماندهی شده اند.

نجف زاده خاطرنشان کرد: بیش از 360 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی نیز از اول مهر ماه سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان تصریح کرد: این تعداد از دانش آموزان در بیش از چهار هزار و 200 واحد آموزشی و  حدود 20 هزار کلاس درس به تحصیل خواهند پرداخت.وی با تاکید بر اینکه همه امکانات مورد نیاز برای آغاز سال تحصیلی 92 - 91 به کار گرفته شده، بیان داشت: نیروی انسانی و فضا و تجیهزات در واحدهای آموزشی برای سال تحصیلی جدید آماده شده است.

نجف زاده با بیان اهمیت هوشمندسازی مدارس و استفاده از تکنولوژی آموزشی خاطرنشان ساخت: بایستی از امکانات تکنولوژی آموزشی بهره گرفته و اطلاعات معلمان و مربیان برای آموزش دانش آموزان به روز باشد.

در مراسم نواخته شدن زنگ شکوفه ها در مدرسه یاد شده 'فتاح نیازی' نماینده وزارت آموزش و پرورش در نواخته شدن این زنگ در گیلان، 'خسرو صادقی' معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان، جمعی از مسوولان استان، معلمان و اولیاء دانش آموزان شرکت داشتند

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان