Friday، 29 March 2024 | جمعه، 10 فروردین 1403
1 2

گیلانیان : در این دیدار که عصر روز جمعه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد، تیم فوتبال مس کرمان با نتیجه یک بر صفر برابر میزبان خود به برتری رسید و داماش یک شکست خانگی دیگر را متحمل شد. همان طور که پیش بینی می شد به دلیل همزمانی این دیدار با دربی تهران، تماشاگران از این بازی استقبال خوبی نکردند و فقط حدود دو هزار تماشاگر به ورزشگاه شهید عضدی رشت آمده بودند.

البته روبروی جایگاه ورزشگاه شهید عضدی، پرده ای با مضمون 'دربی تهران جایی در قلب تماشاگران شهر باران ندارد' به چشم می خورد اما اکثر طرفداران تیم داماش ترجیح دادند در خانه بمانند و دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس را نظاره گر باشند.

قبل از آغاز مسابقه کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان با دسته های گل به سمت نیمکت تیم مس کرمان رفتند و با کادر فنی این تیم روبوسی کردند.

تیم فوتبال مس کرمان در همان دقایق اولیه بازی به گل برتری رسید و 'مصطفی شجاعی' بازیکن این تیم در دقیقه هشتم با دروازبان تیم داماش تک به تک شد که با یک ضربه دقیق، توپ را از بالای سر دروازبان وارد دروازه کرد.

در جریان این مسابقه، تیم فوتبال داماش گیلان برتر از حریفش بود و بارها تا فروپاشی دروازه میهمان کرمانی خود پیش رفت، اما بازیکنان تیم مس به خوبی توانستند جلوی حملات تیم داماش ایستادگی کنند تا سه امتیاز با ارزش این مسابقه را کسب کنند.

تیم فوتبال داماش گیلان در سه بازی اخیر خانگی خود، دو شکست و یک تساوی کسب کرده که این نتایج به هیچ وجه قابل قبول طرفداران این تیم نیست و در پایان دیدار تیم های داماش گیلان و مس کرمان در گوشه و کنار ورزشگاه، تعدادی از تماشاگران از نتایج ضعیف این تیم گله مند بودند.

در پایان مسابقه هم حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی حضور نیافت و محمد مومنی مربی این تیم به جای او در کنفراس شرکت کرد و عدم حضور درخشان را مشکلات روحی متاثر از شکست برابر مس کرمان اعلام کرد.

به هرحال با توجه به پیروزی تیم فوتبال مس کرمان در این دیدار، این تیم با کسب 32 امتیاز و سه پله صعود در مکان نهم جدول قرار گرفت و تیم داماش گیلان نیز با این شکست خانگی، با 24 امتیاز و یک پله سقوط در مکان چهاردهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار گرفت.

منبع : ایرنا

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان