Friday، 19 April 2024 | جمعه، 31 فروردین 1403
1 2

گیلانیان : مدیرکل صداوسیمای گیلان، پخش برنامه های متنوع به مناسبت دهه مبارک فجر را اعلام کرد.

محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای گیلان به مناسبت سی وچهارمین بهار آزادی ضمن اعلام برنامه های این مرکز در دهه ی مبارک فجر به نقش حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب و تببین جایگاه ولایت و نقش رهبری معظم در ادامه و استمرار نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: ولایت فقیه نه تنها در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی حائز اهمیت بوده بلکه نقش محوری و اصلی را در صیانت از انقلاب در طول دوران رشد و پیشرفت آن داشته است.

وی افزود: با توجه به شکل گیری تهدیدات نرم و سخت و گستردگی دشمنی ها در ابعاد مختلف داخلی و خارجی، اهمیت حراست و نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دوچندان است.

وی درخصوص تبیین پیوند ولایت و مردم ایران گفت: رهبری به عنوان جایگاه ولایت فقیه، مسیر حرکت ملت را مشخص می کند و مردم ایران تابع ولایت هستند و هرگاه ببینند حزب یا گروهی، راهی غیر از راه ولایت می رود، سریع حساب خودشان را از آن حزب یا گروه جدا می کنند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان به برنامه های این مرکز در دهه ی مبارک فجر پرداخت و با اشاره به اینکه امسال شبکه باران با برنامه ریزی منسجم، برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده است، گفت: صداوسیمای گیلان از 12 بهمن با آیتم های مختلف و جذاب ضمن پاسداشت ایام پربرکت فجر انقلاب اسلامی، با لحظاتی شاد و مفرح به استقبال سی وچهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می رود.

وی برنامه های تلویزیون و رادیو گیلان را در این ایام مبارک به شرح ذیل اعلام کرد.

ویژه برنامه (جنگ فجر انقلاب ) از 12 بهمن الی 22 بهمن هرشب به مدت 60دقیقه از سیمای مرکزگیلان پخش خواهد شد؛ این برنامه با تولید آیتم های متنوع و جذاب ضمن پاسداشت ایام پر برکت فجر انقلاب اسلامی لحظاتی شاد و مفرح برای مخاطبین فراهم خواهد کرد و همچنین ویژه برنامه صبحگاهی (صبح صادق) به مدت 90 دقیقه از 12 الی 22 بهمن ماه هر روز صبح از شبکه باران پخش می شود. این برنامه با آیتم های متنوع شامل؛ تیتراژ، اجرای پلاتو و گفتگوی مجریان با حضور میهمان ویژه، مسابقه ویژه انقلاب، پخش سرودها و گزارش هایی از جشن ها و مراسم این ایام و حضور کارشناسان مرتبط و همچنین دعوت از مبارزین دوران انقلاب تهیه و تولید و پخش می شود .

وی افزود: از دیگر برنامه های این ایام آسمانی ها، است که در ایام دهه مبارک فجر زندگی شهدای انقلاب را به تصویر می کشد و برنامه های روتین: کودک، خانه مهر، شجره ی طیبه و ... با رویکرد ایام مبارک دهه فجر پخش می شوند.

محسن نصرپور خاطرنشان کرد: رادیو گیلان با 19برنامه متفاوت با رویکرد دهه ی مبارک فجر و با دو ویژه برنامه به استقبال سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می رود و همچنین ویژه برنامه "روز همدلی" در صبح و بعدظهر روز 22 بهمن به مدت 360 دقیقه برنامه با آیتم های جالب و مفرح شامل؛ سرودهای انقلابی، گزارش و پخش خاطرات مردمی در ایام پیروزی انقلاب، مسابقه تلفنی گزارش زنده از راهپیمایی روز 22 بهمن مصاحبه با افرادی که در انقلاب حضور داشتند و پیام های تلفنی از رادیو گیلان پخش می شود.

وی تصریح کرد: همچنین در بخش خبر نیز تهیه مستند دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... به مدت 30 دقیقه (مجموعه فاخر برای پخش از شبکه های سراسری)، تهیه 7 گزارش ویژه خبری، تهیه 10 گفتگوی ویژه خبری، تفاسیر روزانه و هفتگی ( روزانه 7 مورد ) و پوشش شایسته اخبار و رویدادها و همچنین تهیه برنامه ی تریبون آزاد ویژه ی ایام الله فجر در رشت است

منبع : ایسنا

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان