Friday، 19 April 2024 | جمعه، 31 فروردین 1403
1 2

گیلانیان : معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت: در دهه فجر امسال دو هزار و 400 میلیارد تومان پروژه در گیلان قابل افتتاح است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3.5 برابر رشد دارد.

 محمد اکبرزاده در بازدید از پروژه ساختمان جدید دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی امانتی است که امام راحل و شهدا و تمام آزادگان آن را به دست ما سپرده اند.

وی با بیان اینکه انقلاب یک موجود زنده است و پیوسته مراحل رشد را طی می کند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به سرعت این دوران را طی کرده و اکنون در فراسوی مرزها پیش می رود که این امر نشان می دهد انقلاب را فردی عادی به ثمر نرسانده زیرا امام راحل فقیه بود تا جایی که می فرمود به من خدمتگزار بگویید بهتر است تا رهبر بگویید.

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از جنس مردم بود، تصریح کرد: امام (ره) مردمی بود و به آنچه که می گفت اعتقاد کامل داشت و به همین دلیل انقلاب مبتنی بر فطرت مردم شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان لنگرود همواره به خاطر وجود فرهیختگانش به خود می بالید، خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب لنگرود با این پیشینه علمی از نعمت آموزش عالی محروم مانده بود زیرا نظام استکبار که پایه های آن بر خاموشی مردم استوار شده بود و نمونه بارز آن کشتار دانشجویان در 16 آذر در دانشگاه فنی تهران بود اما امروز توانمندی های علمی به دست آمده بر کسی پوشیده نیست.

اکبرزاده با بیان اینکه دنیا از زود میوه دادن انقلاب اسلامی ایران در تعجب است، یادآور شد: پرورش دانشمندان و رسیدن این انقلاب به فراسوی مرزهاست و این میوه ای شیرین است که باید مراقب باشیم تا کام شیرین ما را تلخ نکنند.

وی درباره پروژه های دهه فجر گیلان یادآور شد: امسال در گیلان دو هزار و 400 میلیارد تومان پروژه قابلیت افتتاح دارند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3.5 برابر شده است که با وجود تمام تحریم ها اتفاق افتاده و نشانه تلاش، وحدت، هم فکری، همکاری و کنار گذاشتن اختلافات است.

منبع : فارس

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان