Saturday، 20 April 2024 | شنبه، 01 اردیبهشت 1403
1 2

گیلانیان : رییس دیوان عدالت اداری گفت: در طول بیش از سه دهه ای که از عمر پربرکت نظام می گذرد، کشتی انقلاب اسلامی به برکت وجود ولی فقیه، عزتمندانه به حرکت خود ادامه می دهد. حجت الاسلام و المسلمین 'محمدجعفر منتظری' روز یکشنبه در جمع هزاران نفر از مردم شهر رشت در مراسم راهپیمایی یوم الله 22بهمن افزود: برای پی بردن به اهمیت نقش ولی فقیه در هدایت کشور و نظام ، نگاهی به انقلاب هایی که در سه سال اخیر در تونس ، مصر ، لیبی و یمن افتاده، نشان می دهد که چگونه این انقلاب ها در نبود 'رهبری آگاه' از سوی بیگانگان مصادره شده است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد شکاف بین رهبری و ملت اظهار کرد: این قصد دشمنان، به دلیل نقش موثر رهبری در هدایت انقلاب اسلامی و نظام است.

رییس دیوان عدالت اداری اضافه کرد: بررسی مسیر انقلاب از همان روزهای اولیه پیروزی نشان می دهد که امام خمینی (ره) چگونه آن را هدایت کرده و پس از ایشان در طول 23 سال زعامت مقام معظم رهبری با دوراندیشی و صداقت، هدایت گر نظام جمهوری اسلامی بوده اند.

منتظری وقوع انقلاب اسلامی را معلول عوامل متعددی خواند و گفت: وجود رهبری، امامت و ولایت و همچنین مردم در این میان بسیار مهم بوده است.

وی تاکید کرد: تاثیرگذارترین عنصر در پدید آمدن انقلاب، امامت و ولایت بوده که موجب شد ملت بزرگ ایران از هر صنف و سلیقه و سن و سال و مذهب و قومیتی مقابل دشمنان سینه سپر کنند.

رییس دیوان عدالت اداری با اشاره به حضور همیشگی مردم ایران در همه صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان بدانند که مردم، پیوسته از نظام دفاع کرده و از آرمان های انقلاب پاسداری می کنند.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی و نظام خواند و بر ضرورت اهتمام مسوولان و مدیران کشور برای خدمات رسانی فزون تر تأکید کرد.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم قطعنامه سراسری در 10 بند قرائت شد که پس از پایان هر بند، با ندای الله اکبر حاضران مورد تایید قرار گرفت.

در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در شهر رشت، آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه، کیهان هاشم نیا استاندار گیلان و سایر مسوولان استانی کنار مردم و همگام با آنها حضور داشتند

منبع : ایرنا

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان