Wednesday، 24 April 2024 | چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
1 2

گیلانیان به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان :  معاون برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور واستاندارگیلان ظهر امروز از پروژه راه آهن رشت قزوین و یازده کیلومتر باقیمانده آزاد راه این مسیر بازدید کردند.

معاون حقوقی وامور مجلس وزارت راه وشهرسازی ومعاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل کشور نیز در این بازدید ها حضور داشتند که دکتر نوبخت با اشاره به اهمیت ملی وبین المللی این دوپروژه بزرگ کشور گفت : این مسیر تکمیل کننده کریدور شمال وجنوب است وفواید بهره برداری آن نیز فقط برای کشور ما محسوب نمیشود

دکتر نوبخت افزود : دولت مصمم است با استفاده از اعتبارات فایناس و بودجه های ملی پروژه های بزرگی که منجر به بازگشایی گره های ترافیکی بزرگ میشود را به سرانجام برساند.

وی گفت :در بودجه امسال 35میلیارد دلار فاینانس و40هزار میلیارد تومان عتبار عمرانی برای طرح های مصوب ونیمه کار اختصاص داده است.

همچنین پس از پایان این بازدید نشست مجمع نمایندگان و استاندار گیلان با معاونین وزیر راه وشهرسازی در استانداری برگزار شد. در این نشست در زمینه تسریع در اجرای پروژه های یزرگ راهسازی گیلان به ویژه 11 کیلومتر باقی مانده آزادراه ، راه آهن بحث وتبادل نظر شد.

گفتنی است از عمده دلایل به تعویق افتادن مسیر 11 کیلومتری باقیمانده آزاد راه رشت قزوین وجود تپه باستانی در مسیر است که معلوم نیست این معضل چگونه حل خواهد شد ؟!

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان