گیلانیان : فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ارتقا یک سازمان در خدمت رسانی به مردم در گرو تعالی رفتار کارکنان است، گفت: جلب بیشتر رضایت مردمی با خدمت بی منت و بی شائبه امکان پذیر است.
سردار ابراهیم قائد رحمتی ظهر یکشنبه در نشست فرماندهان پلیس استان افزود: ارتقای یک سازمان در خدمت رسانی به مردم در گرو تعالی رفتار کارکنان است.
وی با بیان اینکه ارتقای یک سازمان با برنامه ریزی و اهداف گذاری آغاز شده و با رفع نواقص و تقویت نقاط قوت میسر می شود، اظهارداشت: بایستی یک حرکت هدفمند صورت گرفته تا یک سازمان سرآمد شده و در خدمت به مردم بهره وری لازم را داشته باشد.
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با وجود گستردگی و تنوع ماموریت ها تعالی رفتار کارکنان و بهره وری را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: نخستین و اصلی ترین هدف از تعالی رفتار جلب رضایت مردم است.
وی با اعلام اینکه جلب بیشتر رضایت مردمی با خدمت بی منت و بی شائبه امکان پذیر است، اضافه کرد: تنوع و گستردگی ماموریت ها نباید مانع از خوشرویی با مردم شود.
قائد رحمتی خوش اخلاقی همراه با تکریم را از اوصاف یک مسلمان واقعی اعلام کرد و افزود: یک مسلمان باید هر روز خود را بهتر از روز قبل آغاز کند.
وی با بیان اینکه صداقت در رفتار، گفتار، عمل و انجام وظایف به موقع، حس انسان دوستی و تعامل را در جامعه ارتقا می دهد، اظهارداشت: امنیت با رفتار و کردار هر شخص ارتباط مستقیم داشته و با تعالی رفتار می توان ارتقاء امنیت در جامعه را امکان پذیر کرد.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در آموزه های دینی نیز تاکید زیادی به رفتار و کردار خوش شده است، افزود: با بهره گیری از آموزه های دینی در نگرش برای تغییر و حرکتی نو در ذهن انسان ایجاد شود.
وی در ادامه آموزش و تلاش برای ارتقای آگاهی ها و مهارت های حرفه ای را راهی برای رسیدن به تعالی رفتار بیان کرد و یادآورشد: با خود ارزیابی باید یک بازنگری جامع و کامل در رفتار خود داشت تا بهره وری لازم در یک سازمان محقق شود.