Saturday، 20 April 2024 | شنبه، 01 اردیبهشت 1403
1 2

اختصاصی گیلانیان : این روزها بازار دید و بازدید ها و حضور به هم رساندن های هدفمند به اوج خود رسیده  است! شاید اصلی ترین دلیل آنهم نزدیک شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد. در همین راستا  و در ادامه دیدار های فوق الاشاره با آیت الله قربانی پس از دکتر رمضانعلی صادق زاده نماینده پیشین رشت ، در آخرین روز  برپایی روضه سید و سالار شهیدان در بیت نماینده مقام معظم رهبری در گیلان  چشم جمعیت به جمال نماینده پیشین رشت دکتر نوبخت روشن شد .

نماینده ای که مناظره اقتصادی اش به نمایندگی از آیت الله هاشمی رفسنجانی به تاریخ دوشنبه 30 خرداد 84 با دکتر خوش چهره نماینده دکتر احمدی نژاد باعث شده بود پس از آن تاریخ در زادگاهش با واکنش های تندی از سوی برخی از طرفدادران دو آتشه رییس جمهور روبرو شود ؟! پس از گذشت  چندین  سال  و فراز و فرود های اقتصادی دولت های نهم و دهم که یادآور بخش قابل توجهی از گفته هایش در آن مناظره بود با استقبال گرم همشهریانش سری به رشت زد و در آستانه انتخابات و شنیده شدن زمزمه هایی مبنی بر حضور اختمالی اش در انتخابات آتی ، در بیت آیت الله قربانی و انبوه جمعیت حاضر شد ؟! حضوری که در سال های قبل مسبوق به سابقه نبوده است !

دکتر نوبخت در پاسخ به سوال خبرنگار گیلانیان که پرسید :

شنیده می شود شما بین انتخاب حوزه انتخابیه رشت یا تهران مردد اید ؟! آیا اینچنین است ؟

دکتر نوبخت: خیر ، تردیدی ندارم

خبرنگار گیلانیان : یعنی از رشت نامزد می شوید ؟

دکتر نوبخت : دانشگاه و تدریس را ترجیح می دهم و ...

با توجه به مطالب بالا و احتمال سیاسی  بودن پاسخ نوبخت حقیقی ، هنوز این سوال پابرجاست  که آیا دکتر نوبخت که در طی هشت دوره گذشته هیچ نامزدی نتوانسته رکورد آراء اخذ شده او را بشکند در انتخابات آتی از رشت نامزد خواهد شد یا خیر ؟

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان