گیلانیان : مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: ایجاد مرکز تماس استان گیلان از پروژه های مهمی است که ضمن ایجاد اشتغال پایدار و توسعه کسب و کار حوزه ICT، صنعتی است بالنده که هیچ گونه آلایندگی ندارد.
جلسه هماهنگی راه اندازی مرکز تماس استان گیلان( Call Center) از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی با حضور مهندس اصغریان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان، شهردار رشت و مدیران برق، آب و فاضلاب، علوم پزشکی، گاز، میراث فرهنگی و گردشگری استان در استانداری گیلان برگزار شد.
مهندس توکلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با اشاره به اهمیت تولید ارزش افزوده از بخش فناوری اطلاعات، اظهار کرد: ایجاد مرکز تماس استان گیلان از پروژه های مهمی است که ضمن ایجاد اشتغال پایدار و توسعه کسب و کار حوزه ICT، صنعتی است بالنده که هیچ گونه آلایندگی به دلیل استفاده از بستر فناوری اطلاعات ندارد.
وی کاهش هزینه و بهای تمام شده، افزایش سرعت پاسخگویی و حذف ترددهای غیر ضرور را از ضرورت های پیاده سازی مرکز تماس استان دانست.
مهندس اصغریان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با تأکید بر اهتمام دولت برای کاهش هزینه ها، برون سپاری خدمات و کوچک نمودن حجم دولت، گفت: ایجاد مرکز تماس بسیار مفید و فواید فراوانی برای مردم دارد و با توجه به مجوز صادره فعالیت از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ملزومات قانونی بهره برداری از این مرکز فراهم شده است و ما به دنبال این نوع خدمات هستیم.
وی بررسی تخصصی و تسریع در ایجاد مرکز تماس استان را خواستار شدند.