Tuesday، 23 April 2024 | سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
1 2

گیلانیان : نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نامه اخیر رئیس جمهوری به رهبر معظم انقلاب گفت : اعلام آمادگی رئیس جمهوری پس از بیانات ایشان در مشهد مقدس برای تولید و اشتغال بیشتر موجب امید مضاعف ما شد.

آیت الله زین العابدین قربانی در دیدار با محمد باقر نوبخت ، معاون رییس جمهور و سخنگوی دولت افزود : مصلحت کشور اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه رشت سوابق انقلابی دکتر روحانی را درخشان دانست و گفت : نباید کاری کرد که با حرفهای اهانت امیز روحیه رئیس جمهوری و دولت تضعیف شود .

عضومجلس خبرگان رهبری افزود : همه ما باید پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب باشیم و از کسانیکه که با ایشان زاویه پیدا نمی کنند حمایت می کنیم.

دکتر نوبخت در این دیدار که استاندار گیلان نیز حضور داشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی و سخنرانی مشهد مقدس گفت: دولت مصمم و مهیا در مسیر ارشادات وبیانات معظم له حرکت می کند.

وی گفت : سیاستهای اقتصاد مقاومتی در سایه اتحاد ملی انجام می پذیرد و پیشرفت کشور در گرو تبعیت از رهبر معظم انقلاب در اجرای این سیاستها است .

معاون رئیس جمهوری افزود : مایوس شدن دشمنان از نبود فاصله بین مسئولان ارشد نظام موجب استحکام داخلی و افزایش بازدارندگی ملی می شود. سخنگوی دولت افزود : دولت گزارش کاملی از آنچه که سال گذشته در اجرای سیاستهای اقتصادمقاومتی در راستای بیانات ایشان را انجام داد ؛ارائه می کند.

وی با اشاره به خودکفایی در تولید گندم گفت :یکی از تاکیدات رهبر انقلاب در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی دستیابی به امنیت غذایی است که خودکفایی در تولید گندم از نشانه های آن است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه به اتصال چند استان از جمله گیلان به خطوط ریلی کشور اشاره کرد وگفت :یکی از مهم ترین پروژه های زیربنایی و شاخص اقتصادمقاومتی اهتمام دولت به اتصال این استانها به خطوط ریلی کشور است .

وی با اشاره به وضعیت شاخص های توسعه در گیلان گفت : بر اساس گزارشات رسمی، شاخصهای توسعه در گیلان نظیر کاهش نرخ بیکاری ،خروج از رکود و پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی روبه بهبود و جزء استانهای شاخص است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان