Wednesday، 08 May 2024 | چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
1 2

بروزرسانی :

وبگاه حامیان پیشرفت و توسعه گیلان "گیلانیان" ، خلق حماسه ای دیگر توسط مردم غیور ایران اسلامی را به محضر ولی عصر (عج) و نایب بر حق ایشان حضرت آیت الله امام خامنه ای و عموم مردم شریف ایران تبریک عرض می نماید.

همچنین خدمت بزرگوارانی که به مجلس نهم راه یافته اند تبریک عرض می کنیم. تبریک نه به واسطه کسب موفقیت بلکه به واسطه کسب فرصت خدمت. وبگاه حامیان پیشرفت و توسعه گیلان "گیلانیان"، امیدوار است با کار و تلاش مضاعف این عزیزان، شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر سرزمین ایران اسلامی باشیم.

===================================

سخن وبگاه گیلانیان

وبگاه حامیان پیشرفت و توسعه گیلان "گیلانیان" به منظور انجام رسالت رسانه ای در راستای دعوت به حضور با شکوه و با بصیرت در پای صندوق های رأی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تعیین سرنوشت کشور همانند حماسه 22 بهمن 90 بر اساس نظر سنجی میدانی در شهرهای گیلان اقدام به معرفی جمعی از نامزدهای انتخاباتی استان می نماید .

بدیهی است با احترام به تمام نامزدهای منتخب شورای محترم نگهبان این اقدام نه فقط بر اساس خواست " وبگاه گیلانیان " بلکه بر اثر اقبال تقریبا حداکثری مردم صورت گرفته که امید است در صورت انتخاب ، نیروهائی وفادار به نظام و آرمان های انقلاب ، اثر گذار ، پویا ، برنامه ساز ، پاسخگو و نقد پذیر باشند .

ان شاء الله 

****

حسن تأمینی لیچائی

حسن تامینی در سال 1345 در یکی از روستاهای بخش لشت نشاء شهرستان رشت بنام لیچا و در خانواده ای مذهبی بدنیا آمد. دوران ابتدائی را در زادگاهش و دوره راهنمائی و دبیرستان را در مرکز بخش گذراند.

ایشان علی رغم اینکه در آن سالها ورزشکار و فوتبالیست شایسته و دارای موقعیت جذب در باشگاههای مطرح استان بود ، ولی شهادت دو تن از برادران عزیزش در جنگ تحمیلی موجب شد تا جهت پاسداری از اهداف آنان راه تحصیل در پیش گیرد.

وی پس از اخذ لیسانس از دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برای ادامه تحصیل و کار به تهران عزیمت نمود و فوق لیسانس را در رشته آموزش بهداشت و ارتباطات از دانشگاه علوم پزشکی تهران با رتبه عالی دریافت کرد و به عضویت هیئت علمی دانشکده ابوریحان در آمد.

ایشان به دلیل اشتغال و فعالیت چشمگیر در وزارتخانه های علوم و بهداشت و درمان و دانشگاههای شهید بهشتی و علوم پزشکی تهران و پیام نور و ... چند دوره به عنوان مدیر نمونه کشوری برگزیده و جهت ارتقاء دوره مدیریتی به کشورهای آلمان، فرانسه، هلند، مالزی و ژاپن اعزام شد و همزمان دکترای آموزش و ارتباطات را از مراکز علمی و آموزشی خارج از کشور اخذ نمود .

دکتر تامینی حتی به جهت خدمات بیشتر و اساسی تر به استان گیلان اقدام به جمع آوری عده ای از دانشگاهیان و صاحب نظران گیلانی مستقر در تهران در غالب کانون هم اندیشان گیلانی نمود .

وی تحصیلات دانشگاهی را تا مقطع دکترای تخصصی در دانشکده بهداشت و انستیتوتحقیقات بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد و در کارهای تحقیقاتی و پژوهشی خود به تالیف و ترجمه چندین جلد کتاب شامل :

مدیریت موفق - اینترنت در علوم پزشکی - مقابله با خطرات زلزله و ... پرداخت که بعضی از آنان در دانشگاهای کشور تدریس می شوند و همچنین مقالات مختلف و متعددی در نشریات معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسانده است.

سوابق مدیریتی :

مدیر نمونه کشوری - عضو هیأت علمی دانشگاه -دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس - عضو هیأت رئیسه فراکسیون تعاون - رئیس مجمع نمایندگا استان گیلان - سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس - عضو هیأت رئیسه فراکسیون فرهنگیان - عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس - رئیس فراکسیون پیشگیری از آسیب های اجتماعی .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان