Saturday، 20 April 2024 | شنبه، 01 اردیبهشت 1403
1 2

گیلانیان : استاندار گیلان با بیان اینکه دشمن امروزه دریافته که جنگ سخت افزاری علیه جمهوری اسلامی کارساز نیست، گفت: دشمن با اجرای پروژ ه هزار ضربه چاقو علیه جمهوری اسلامی ایران دریافته که امروزه به کار بردن جنگ ترکیبی و نرم افزاری از هزار طریق ممکن، بهترین راهکار برای از بین بردن ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (پنجشنبه) ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۱ در مراسم سومین سالروز شهادت دکتر عباس مومنی در مسجد امام علی علیه السلام (ملا امیرای رودسر) با اشاره به نص صریح قرآن مبنی براینکه شهدا نمرده بلکه زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می خورند، اظهار کرد: شهدا در قرآن و تعابیر اسلامی از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار هستند و انسانها با درک آن ها به اوج تعالی می رسند.

وی شهدا را ناظر بر رفتار انسان ها دانست و افزود: کسی که در راه خدا، امنیت و سلامت مردم شهید می شود در نزد خدا مأجور و ناظر بر رفتار ما هستند.

استاندار گیلان با اشاره به جانفشانی مدافعان سلامت به ویژه در بحران کرونا، گفت: شهدا علیرغم اینکه خانواده ها از بیماران فرار می کردند، خودشان با مقاومت، از خودگذشتگی و رشادت همچون پروانه به دور بیماران می چرخیدند.

دکتر عباسی حضور در مراسم شهدا را توسل و تمسک به مسیر الهی برشمرد و گفت: شهید و اجتماعات شکل گرفته برای آن ها مقدس است و باید با تمسک به آن ها به ریسمان الهی چنگ زد.

وی با بیان اینکه کشور با درک شرایط بسیار سخت کرونا به اوج رشد و پیشرفت به ویژه در ساخت واکسن کرونا دست یافت، خاطرنشان کرد: این درحالی است که دشمن از عدم موفقیت ایران در تامین سلامت و یا از بین رفتن مردم بسیار خرسند بوده است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه دشمن ملت ایران، علی رغم گذشت بیش از ۴۴ سال هنوز در ماهیت و اهداف خود اصرار دارد، تصریح کرد: همان دشمن و ایادی مستکبر آنها که کودتاها، جنگ ها، حربه ها، آسیب ها، تنش های جهانی و یا حادثه شهادت سردار سلیمانی را برای ایران رقم زده، بر براندازی نظام نیز قسم خورده و همچنان در این راه مصر است.

استاندار گیلان بر ضرورت در پیش گرفتن راه و رسم شهدا تأکید کرد و گفت: راه شهدا ایستادگی و اطاعت محض از نص و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و امروز نیز راه موفقیت ما همین راه است.

دکتر عباسی از تحمیل جنگ تمام عیار ترکیبی علیه ایران خبر داد و افزود: دشمن با سرکردگی آمریکای جنایتکار، جنگ ترکیبی را از سال ۱۳۸۸ در ایران شروع کرده و با گذشت زمان نیز بر حجم آتش و جنگ افروزی خود افزوده است.

وی تهاجم فرهنگی و هجمه علیه اعتقادات مذهبی را یکی از اهداف دشمن دانست و افزود: جهاد تبیین و به کارگرفتن اقدامات رسانه ای و اقناع مردم یکی از بهترین راهکار برای برون رفت از وضعیت کنونی است.

نماینده عالی دولت در گیلان، جنایتکاری، مسمومیت دانش آموزان، آتش افروزی، اغتشاش و دیگر حربه ها علیه مردم را از تلاش های دشمن برشمرد و افزود: دشمن در تمامی این تاکتیک ها در تلاش است تا با جنگ شناختی و ادراکی، رفتار مردم را تغییر و ایران را از درون متلاشی کند.

استاندار گیلان به پروژه «یک هزار ضربه چاقو علیه جمهوری اسلامی ایران» نفتالین بنت، نخست وزیر رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و افزود: دشمن امروزه دریافته که جنگ سخت افزاری علیه جمهوری اسلامی کارساز نیست و به کار بردن جنگ ترکیبی و نرم افزاری از هزار طریق ممکن، بهترین راهکار برای از بین بردن ایران اسلامی است.

دکتر عباسی، همگام بودن مسوولان نظام با مردم را یکی از برجسته ترین وجه تمایز با دیگر ملتها برشمرد و گفت: امروزه باید با کار درست برای مردم و پاسخ به تمام نیازهای مردم نیز پیشگام بود و در راه خدمت به آنها از شهیدان مومنی و خان علی زاده ها عبرت گرفت. *بازدید استاندار گیلان از بیمارستان شهید انصاری رودسر و رونمایی یادمان شهید مومنی در آزمایشگاه این بیمارستان

استاندار گیلان همچنین با حضور در بیمارستان شهید انصاری رودسر، ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان و گفت و گو با تعدادی از مراجعین و بیماران و نیز و کادر درمان؛ از تابلو آزمایشگاه این بیمارستان بنام شهید مدافع سلامت دکتر مومنی رونمایی کرد.

*استاندار گیلان: گفتمان دشمن شناسی و جهاد تبیین ضرورت امروز جامعه ایران اسلامی است

دکتر اسدالله عباسی همچنین عصر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای منطقه سیاهکلرود رودسر گفت: شهداء براساس آرمانهای حضرت امام حرکت کردند و راه درست را به ما نشان دادند حال باید با پیمودن درست این مسیر از یاد نبریم که با چه امنیتی و در کجا نفس کشیده و زندگی می کنیم.

وی اضافه کرد: با اعتقادی که به راه شهدا داریم در مقابل دشمنی دشمنان که با تحریم های اقتصادی بدنبال ضربه زدن به ما هستند ایستادگی می کنیم. از دوران صدر اسلام تاکنون جبهه حق و باطل وجود دارد و باید بدانیم درکدام جبهه قرار گرفته ایم و تحریم اقتصادی و جنگ نرم از اهداف دشمن برای تضعیف کشور است .

وی تصریح کرد : دشمن هماره با استفاده از شیوه های مختلف از جمله طرفداری و حمایت از گروهای معاند، شهادت ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی، تحریم های اقتصادی، تهاجم فرهنگی و شهادت دانشمندان هسته ای با ایران اسلامی مبارزه می کند. کشورهای غربی هم مانند آمریکا هر آنچه در توان دارند علیه جمهوری اسلامی ایران بکار بستند و آسیب دیدن مردم موجبات خوشحالی آنان را فراهم می کند.

دکتر عباسی بیان کرد: باید گفتمان دشمن شناسی داشته باشیم کشورهای غربی می خواهند پشت جنگ ترکیبی و شناختی که با کشور ایران آغاز کرده اند مشکلات خود را پنهان کنند و اینجاست که جهاد تبیین معنا پیدا می کند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال تهاجم فرهنگی بوده و با جریان سازی رسانه ای ، دروغ پردازی و جعل اخبارسعی دارد بر باور مردم تاثیر بگذارد. از ۸۵ میلیون مردم ایران بیش از ۵۰ میلیون دوران جنگ و پیش از جنگ را ندیده اند و رسانه های معاند سعی دارند با تطهیر جنایات رژیم طاغوت چهره پاکی از آنها به نمایش بگذارند .

 وی اضافه کرد: جوانان و نوجوانان دهه های ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ از جنایات رژیم سایق بی خبرند و دشمن با استفاده از این بی اطلاعی وارد جنگ شناختی و ترکیبی شده است و با دستکاری در درک مفاهیم می خواهد مردم را به اشتباه بیاندازد . دشمن در این جنگ نیز همچون سایر جنگها شکست خواهد خورد آنها می خواهند جای قاتل و مقتول و شهید و جلاد را عوض کنند.

استاندار گیلان با شاره به مسمویت دانش آموزان کشور طی روزهای اخیر گفت: هیچ جنایتی بالاتر از آنچه دشمنان سعی در انجام آن دارند نیست و می خواهند جنایات خود را پای نام و حکومت اسلامی بنویسند.

وی تصریح کرد: مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند اما دشمن فهمیده است با توجه به شرایط پیش آمده ایران اسلامی مانند کشورهای چین و روسیه می تواند از کشورهای تاثیر گذار در مداخلات و معادلات بین المللی باشد.

دکتر عباسی خاطر نشان کرد: ایران تحریم ها را خنثی و دور زد و توانست به پیشرفت دست یابید و مسائل کشور را به میز مذاکره گره نزد، برخلاف انتظار آنها عزتمندانه و شرافتمندانه و براساس باورهای دینی و اعتقادی خود با شهدای خود میثاق بست تا از حق و حقانیت خود دفاع کرده به راحتی به دشمن امتیاز ندهد.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم اقتصاد یارانه ای را کنار زد و حرکتی را آغاز کرد که اقتصاد را مردمی کند و دشمن در مقابل این حرکت جنگ را وارد عرصه های خیابانی و ارزی کرد و سعی داشت با امپراطوری خبری خود روی جوانان تاثیربگذارد اما نظام واکنش مناسبی به نقشه های آنها داشت و توطئه های آنها را برملا خواهد کرد.

دکتر عباسی اضافه کرد: آمریکا و صهونیست ها پی به قدرت ایران در بخش های مختلف بویژه در بحث هسته ای برده اند اما باید حواسمان جمع باشد پیشرفت هایی که طی ۴۴ سال حاصل شده را برای مردم بازگو کنیم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان