Tuesday، 16 April 2024 | سه شنبه، 28 فروردین 1403
1 2
آستارا- مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی استخر مجموعه ورزشی وحدت آستارا گفت: کمبودهای ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش آرمان عصر جمعه در حاشیه بازدید از پروژه عمرانی ورزشگاه وحدت آستارا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدیدی امروز از پروژه عمرانی به ویژه استخر مجموعه انجام گرفت و نواقص آن بررسی شد.

آرمان با اشاره به اینکه احداث این پروژه از سال ۸۶ کلنگ زده شده است، افزود: شرایط پیشبرد پروژه با پیمانکار و مهندس ناظر و مهندس مشاور مورد بررسی و مشورت قرار گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم در یک بازه زمانی بسیار کوتاه این مجموعه را به بهره برداری برسانیم، ادامه داد: در حال حاضر درصد پایینی از کاری های پروژه باقی مانده که قطعاً به زمان و تمرکز لازم نیاز دارد تا تا با کیفیت مطلوب تری به افتتاح برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان به زمان افتتاح پروژه اشاره کرد و گفت: بنا داریم پروژه تا عید فطر افتتاح شود و با پیمانکار مربوطه نیز صحبت کردیم ولی ممکن است چند روزی تأخیر داشته باشد.

افزایش سکوهای جایگاه تماشاگران ورزشگاه وحدت در دستور کار قرار دارد

وی به پروژه بازسازی ورزشگاه وحدت آستارا اشاره کرد و گفت: علاوه بر استخر، در زمینه بازسازی ورزشگاه وحدت آستارا نیز کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است البته در سال قبل ما در مورد تجهیز نور ورزشگاه استقرار دکل های روشنایی را انجام دادیم و در مورد جایگاه قبلی تماشاگران که در شأن هواداران تیم شهرداری آستارا نبود حدود بر ۶۰۰ صندلی در جایگاه نصب شد.

آرمان افزود: بحث سیستم صوتی، تابلوی امتیازها (اسکوربورد)، سکو های ورزشگاه کمبود وجود دارد که اگر بتوانیم در سال آینده برطرف کنیم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان