Friday، 29 March 2024 | جمعه، 10 فروردین 1403
1 2
رشت - مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: شناسایی مشکلات، نیازسنجی و برنامه محوری برای رسیدن به توسعه اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد شفیعی ثابت در جلسه شورای اداری رشت، اظهار کرد: اقدامات دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی و اعضای شورای تأمین در ارائه خدمت به مردم شایسته رشت بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی ها و جمعیت رشت به عنوان مرکز استان، لازمه پذیرش مسئولیت در این شهرستان، خدمت جهادی و تلاش شبانه روزی است.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان با تاکید بر شناسایی مشکلات، نیازسنجی و برنامه محوری برای رسیدن توسعه، اضافه کرد: در سه سال باقی مانده تا پایان برنامه چشم انداز ۱۴۰۴، مدیران دستگاه ها برای ارائه خدمات موفق باید نیازهای آینده، مسائل مطرح و راه کارهای رفع موانع در حوزه متبوع خود را شناسایی کنند.

شفیعی با اشاره به زمان حدود یکسال باقیمانده تا انتخابات مهم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: آمادگی دستگاه ها برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در گیلان مورد تاکید است.

وی ادامه داد: به فضل الهی و به برکت خون شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت و از خودگذشتگی شهدای مدافع سلامت، امروز با پشت سر گذاشتن فشار تحریم ها و خیانت و خباثت عده ای معدود، فرصتی فراهم آمده تا دوشادوش مردم، گام های استواری در راه ارتقای جایگاه بین المللی ایران اسلامی و حل مشکلات داخلی برداشته شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان