Wednesday، 24 April 2024 | چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
1 2
رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از ورود ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار مسافر به این استان خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار مسافر از گیلان خارج شدند.

ولی جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آمادگی گیلان در پذیرایی از مسافران نوروزی، اظهار کرد: استان گیلان به جهت ظرفیت های گردشگری و مناطق طبیعی و تاریخی در طول سال مقصد و میعادگاه اصلی مسافران است.

وی با ارائه آماری از حضور مسافران به گیلان در یک هفته گذشته، افزود: حدود ۴۵۲ هزار خودرو در هفته گذشته وارد گیلان شدند که از این تعداد ۴۳۵ هزار خودرو از استان خارج شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از ورود ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار مسافر به این استان خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار مسافر از استان خارج شدند.

جهانی از اقامت ۱۳۲ هزار و ۷۲۲ نفر در گیلان خبر داد و بیان کرد: با حضور و اقامت این تعداد مسافرین و گردشگران ۱۷/۴۵ درصدی اشتغال تخت تأسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل صورت گرفته است.

وی با تاکید بر نظارت و بازرسی از عملکرد مکان های اقامتی و تفریحی، افزود: ۱۹ مورد بازدید از تأسیسات گردشگری و اقامتی صورت گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از بازدید ۳ هزار و ۱۶۲ نفر از موزه ها، بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان خبر داد و اضافه کرد: استقبال از مکان های تاریخی و جاذبه های گردشگری گیلان کم نظیر بوده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان