Friday، 19 April 2024 | جمعه، 31 فروردین 1403
1 2
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی:

عملکرد نمایندگان مجلس بررسی می شود

۱۴۰۲/۰۲/۰۳ ۰۰:۱۳ | چاپ کد خبر: 84678 |

گیلانیان |تهران- ایرنا- سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: عملکرد نمایندگانی که با حمایت این شورا به مجلس یازدهم راه یافتند ارزیابی و درباره آنها برای انتخابات بعدی تصمیم‌گیری می‌شود.

امیرابراهیم رسولی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره برنامه شورای ائتلاف برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه انتخابات آتی مجلس نزدیک است،‌ کمیته ۱۱ نفره نظارت و ارزیابی به انتخاب اعضای شورا تشکیل شده است.

وی توضیح داد: این کمیته وظیفه دارد پس از گذشت حدود ۳ سال از عمر مجلس یازدهم درباره عملکرد نمایندگانی که با تابلوی شورای ائتلاف وارد مجلس شورای اسلامی شدند، ارزیابی لازم را انجام دهد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: شورای ائتلاف با هیچ فردی عقد برادی نبسته و عملکرد و فعالیت‌های افراد را ارزیابی می‌کند تا در نهایت درباره آنها تصمیم‌گیری شود که آیا در دوره آینده انتخابات از آنها حمایت می‌کند یا نه.

وی درباره اینکه آیا اعضا یا گروه‌های جدیدی به شورای ائتلاف اصولگرایان خواهند پیوست، عنوان کرد: درب شورای ائتلاف به روی همه آنهایی که علاقه همکاری هستند،‌ باز است.

رسولیدر عین حال ادامه داد: هر گروه یا تشکلی که می‌خواهد در شورا حضور داشته باشد، باید پایبندی به نظر جمع را در نظر بگیرد.

رسولی درباره شاخص‌های مورد نظر شورای ائتلاف برای حمایت از داوطلبان اظهار داشت: سازوکارهایی در این باره بوده و اکنون در حال تکمیل است و شورای نظارت و ارزیابی بر اساس اتفاقاتی که رخ داده است، سیاست‌های جدید را بنا خواهد کرد.

رسولی یادآور شد: تا دو ماه آینده که موارد مختلف شفاف شد،‌ شاخص‌های قطعی شورای ائتلاف اعلام می‌شود.

وی درباره اینکه آیا برنامه جدید شورای ائتلاف به انتخابات پیش رو خواهد رسید، خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف مدل‌های مختلفی را برای انتخابات پیش رو مجلس در نظر گرفته و در حال بررسی است و امیدواریم از اواخر تابستان امسال این برنامه‌ها تکمیل و تایید شود تا برای رسانه‌ها اطلاع رسانی کنیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین نمایندگان این مجلس برگزار خواهد شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان