Saturday، 20 April 2024 | شنبه، 01 اردیبهشت 1403
1 2

گیلانیان |معاون پارلمانی جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به آخرین وضعیت داروخانه هلال احمر در گیلان گفت: با مکاتبات نماینده عالی دولت در گیلان و همچنین موافقت رئیس جمعیت هلال احمر کشور، به زودی تمامی مشکلات داروخانه هلال احمر این استان برطرف و هیچ نیرویی اخراج نخواهد شد. 

نامدار عبدالهیان در دیدار با استاندار گیلان با قدردانی از اقدامات هلال احمر در گیلان اظهار کرد: هلال احمر یکی از نهادهای مردمی و تأثیرگذار در جامعه است که در تمامی بحران‌ها و گرفتاری‌ها خود را بخشی از بطن جامعه می‌داند. 

معاون پارلمانی جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به آخرین وضعیت داروخانه هلال احمر در گیلان گفت: با مکاتبات نماینده عالی دولت در گیلان و همچنین موافقت رئیس جمعیت هلال احمر کشور، به زودی تمامی مشکلات داروخانه هلال احمر این استان برطرف و هیچ نیرویی اخراج نخواهد شد. 

استاندار گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه گیلان یکی از استان‌های دارای بیشترین بلایای طبیعی است، اظهار کرد: گیلان یکی از استان‌های بحرانی کشور به لحاظ بلایای طبیعی بوده و جمعیت هلال احمر در این استان همواره در شرایط حساس، اضطرار و آماده‌باش قرار دارد. 

اسدالله عباسی نقش هلال احمر در ایجاد آرامش در جامعه در مواقع بحرانی را بسیار موثر دانست و گفت: هلال احمر یکی از نهادهای برخواسته از مردم و بطن جامعه است که در هنگام مواجهه با حوادث طبیعی از هیچ کوششی دریغ نکردند. 

وی با تاکید بر استمرار حضور بالگرد هوایی امداد و نجات هلال احمر در گیلان بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته یک پایگاه هوایی امداد و نجات در چاف لنگرود احداث شد ولی وجود بالگرد امداد و نجات در این پایگاه یک ضرورت است. 

نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر اهتمام ویژه مسؤولان در فراهم‌آوری شرایط امدادی مناسب در این استان به لحاظ پشتیبانی افزود: با توجه به بروز بلایای طبیعی در گیلان شایسته است بهترین امکانات پشتیبانی به استان اختصاص داده شود. 

عباسی همچنین با درخواست از مسؤولان این جمعیت در خصوص حل مشکل داروخانه هلال احمر گفت: وجود داروخانه هلال احمر با تمامی امکانات و داروها در این استان و داشتن باجه‌هایی در شرق، غرب و جنوب استان یک ضرورت مهم است. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان