Friday، 29 March 2024 | جمعه، 10 فروردین 1403
1 2

شوقی در شهرداری رشت

۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ۱۳:۲۱ | چاپ کد خبر: 84736 |

گیلانیان |رحیم شوقی چهارده، شهردار جدید رشت امروز با حضور استاندار گیلان و سایر مسئولان استانی معارفه شد. 

رحیم شوقی چهارده شهردار جدید رشت در این آیین، با بیان اینکه از تمام توان و تلاشم برای خدمت‌رسانی به مردم رشت استفاده می کنم، گفت: امیدوارم شرمنده مردم رشت و نمایندگان آنان در شورای شهر نشوم.

وی از برنامه ریزی برای رفع مشکلات شهر رشت با کمک اعضای شورا و متخصصین حوزه شهری و همکاران شهرداری خبر داد و تصریح کرد: از امروز مسیر جدیدی برای خدمت به شهروندان رشتی آغاز می شود.

شهردار رشت با تاکید بر لزوم بازگشایی مسیرهای جدید تردد و اصلاح هندسی مسیرهای موجود، اضافه کرد: به دنبال رفع دغدغه ترافیکی رشتوندان هستیم.

شوقی مدیریت پسماند را نیازمند آموزش شهروندی با محوریت تفکیک از مبدا دانست و خاطرنشان کرد: تکمیل کارخانه کود آلی و لندفیل سراوان و سلول بهداشتی و زباله سوز در دستور کار است.

وی با بیان اینکه تکمیل فرایند هوشمندسازی خدمات شهری با حمایت اعضای شورا محقق می شود، عنوان کرد: ممیزی املاک شهر رشت با جدیت دنبال می شود، زیرا می تواند مبنای برنامه ریزی دقیق مدیریت شهری قرار گیرد.
شهردار رشت همچنین بر تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد و یادآور شد: از المان های بومی و محلی برای فضاسازی شهری و فضای سبز استفاده خواهد شد.

گفتنی است؛ این معارفه با اجرای محمدرضا محبی از مجریان گیلانی و خوش سابقه رسانه ملی و حضور مردم و مسئولان در تالار مرکزی رشت انجام شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان