Wednesday، 24 April 2024 | چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
1 2
مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار در خانه ملت :

کمیسیون اصل ۹۰ طبق دستور رئیس مجلس درباره خودروهای شاسی بلند شفاف سازی کند

۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ۰۹:۲۲ | چاپ کد خبر: 84749 |

گیلانیان |نماینده مردم رودبار در مجلس خواستار ارائه هرچه سریعتر گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره ماجرای خودروهای شاسی بلند و ارائه آن به مردم شد.

مهرداد گودرزوند چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت در واکنش به یادداشت حجت الاسلام آقاتهرانی نماینده تهران و با اشاره به دستور رئیس مجلس به کمیسیون اصل نود مجلس برای بررسی و شفاف کردن واقعیت این ماجرا، گفت: همانطور که آقای دکتر قالیباف اعلام کرد انتظار داریم کمیسیون اصل ۹۰ در اسرع وقت درباره این موضوع شفاف سازی کند.

وی افزود: در ماجرای اتهام به مجلس مبنی بر دریافت خودرو هیچ لیستی از نمایندگانی که ادعا شده خودرو گرفته‌اند وجود ندارد لذا کمیسیون اصل ۹۰ موظف است در اسرع وقت طبق دستور رئیس محترم مجلس این موضوع را بررسی و اگر نماینده ای خودرو گرفته اسامی آنها را اعلام کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تصریح کرد: اتهام زنی به مجلسی که کارنامه درخشانی در قانون‌گذاری علیه رانت‌خواران دارد آن هم در سال انتخابات، با هدف تخریب این مجلس و جریان انقلابی انجام می‌شود و از جریان انقلابی انتظار می رود این مسایل را با حساسیت و واقع‌بینانه دنبال کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان