Thursday، 28 March 2024 | پنجشنبه، 09 فروردین 1403
1 2

"تفریق" ترانه علیدوستی از اکران

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۱۳:۲۶ | چاپ کد خبر: 84796 |

گیلانیان |روزنامه «اعتماد» خبر داده که سازمان سینمایی از نمایش فیلم سینمایی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی و با بازی ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده جلوگیری کرده است.

این روزنامه در شماره روز سه‌شنبه دوم خرداد خود نوشت:

این فیلم قرار بود بدون تبلیغات و در «سکوت خبری» در سینماهای ایران اکران شود اما سازمان سینمایی بر اساس آنچه « فعالیت سیاسی عوامل» خوانده شده، اجازه اکران آن را صادر نکرده است.

سازمان سینمایی در حالی از نمایش فیلم «تفریق» جلوگیری کرده است که به گفته مسئولان آن، این فیلم مجوز نمایش دارد و روزنامه اعتماد نوشته که «حواشی» ایجاد شده برای برخی عوامل فیلم، بخصوص ترانه علیدوستی مانع از نمایش آن شده و «ظرف چند ماه آینده» اکران خواهد شد.

این فیلم که داستان برخورد دو زوج را روایت می‌کند و در آن ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده هرکدام در دو نقش متفاوت بازی کرده‌اند، نخستین بار پارسال در جشنواره فیلم تورنتو اکران شد و سپس در چند رویداد سینمایی بین‌المللی به نمایش درآمد.

مانی حقیقی و ترانه علیدوستی از سرشناس‌ترین سینماگران ایرانی بودند که در جریان اعتراض‌های سال گذشته، به شیوه‌های گوناگون از شیوه رفتار و برخورد حکومت انتقاد کردند و خانم علیدوستی مشهورترین بازیگر زن ایرانی بود که به نشانه همراهی با معترضان به حجاب اجباری، تصویر بدون روسری‌اش را در صفحه اینستاگرام خود با شعار «زن، زندگی، آزادی» منتشر کرد.

منبع: فرارو
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان