Saturday، 20 April 2024 | شنبه، 01 اردیبهشت 1403
1 2

گیلانیان |امروز نشست مجمع نمایندگان گیلان با هدف بررسی اولویت‌های؛ کشاورزی، ذخیره آب سد و حمل ونقل ریلی گیلان با حضور چند تن از اعضای مجمع نمایندگان گیلان و مدیران ارشد ۳ دستگاه مرتبط برگزار و مباحث به بوته گفتگو و تبادل نظر گذاشته شد.

رییس مجمع نمایندگان گیلان در این نشست گفت : تعامل و همدلی مجموع مدیران اجرایی با نمایندگان برای تسریع در روند پیگیری‌ها و ارتقاء بهره وری در ارایه‌ی خدمات به مردم ضروری است. 

محمد رضا احمدی سنگری، لایروبی انهار ، تامین آب کشاورزی برای کشت برنج ، ریل گذاری راه آهن رشت - کاسپین و رشت - آستارا از مهم  ترین الویت این نشست دانست و خواستار سرعت عمل در اجرا آنان شد.

 وحید خرمی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان در این نشست با اشاره به کاهش ذخیره آب پشت سد سفیدرود، گفت: در حال حاضر ۶۳۰ میلیون متر مکعب آب پشت این سد ذخیره شده است.

وی راه‌های پیشگیری از تنش آبی در فصل زراعی جاری را مدیریت مصرف در این فصل دانست. 

صالح محمدی رییس جهاد کشاورزی گیلان هم در این نشست با اشاره به اینکه کاشت برنج پرمحصول باید در الویت کار کشاورزان باشد ، گفت : بیش از ۸۰ درصد شالیزار‌های گیلان نشاء شده است.

هادی رحمانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه پیشرفت ساخت مسیر ریلی رشت- کاسپین به ۷۲ درصد رسیده است، گفت؛ از ۳۵ کیلومتر خط آهن رشت - انزلی هم اکنون ۱۵ کیلومتر آن آماده شده است و تاکنون عملیات زیرسازی ۲۲ کیلومتر دیگر هم به پایان رسیده است. 

در پایان این نشست آقایان سید علی آقازاده نماینده مردم رشت و خمام ، غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا ،  خلیل بهروزی فر نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی و محمد صفری نماینده رودسر و املش مطالبی را ارائه دادند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان