Thursday، 28 March 2024 | پنجشنبه، 09 فروردین 1403
1 2

نارضایتی مردم رودبار از وضعیت آب شرب

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ ۰۸:۵۹ | چاپ کد خبر: 84813 |

گیلانیان |فرماندار شهرستان رودبار در جلسه بررسی پروژه‌های آب‌رسانی روستاهای این شهرستان گفت: مردم شهرستان رودبار رضایت کافی از وضعیت آب شرب این شهرستان ندارند. 

طهمورث عموپور، فرماندار شهرستان رودبار امروز در جلسه بررسی پروژه‌های آب‌رسانی روستاهای این شهرستان که با حضور فرمانده سپاه، نماینده آب و فاضلاب گیلان، بخشداران و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: مردم شهرستان رودبار رضایت کافی از وضعیت آب شرب این شهرستان ندارند.

وی با اشاره به وسیع بودن شهرستان رودبار، افزود: این شهرستان بعد از زلزله دل‌خراش ۳۱ خرداد سال ۱۳۶۹، وضعیت آب شرب این شهرستان بسیار بحرانی شده است.

فرماندار رودبار با اشاره به تلاش‌ها در رفع بحران آب در رودبار، گفت: اعضای قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان رودبار باهمت بسیجیان و سپاهیان جان‌برکف شهرستان، برای اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره آب شرب در روستاها با تلاش و پیگیری مضاعف خود، در حال رفع مشکلات هستند.

نماینده عالی دولت در رودبار با بیان اینکه اولویت اصلی دولت مردمی ایران قوی، نگاه ویژه به روستاهای محروم و فاقد امکانات است، افزود: در شهرستان رودبار با همکاری مدیران ادارات این امر مهم در حال اجرا است.

عموپور با اشاره به وضعیت بغرنج آب شرب در رودبار، گفت: مشکلات آب شرب شهرستان با همکاری متولیان در گیلان و تلاش آبفای این شهرستان باید در اسرع وقت مرتفع شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان