Saturday، 20 April 2024 | شنبه، 01 اردیبهشت 1403
1 2
معاون آموزش مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور:

برای ایجاد فضای مطلوب کشورداری نیازمند نخبه پروری هستیم

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ ۲۱:۱۷ | چاپ کد خبر: 84819 |

گیلانیان | معاون آموزش مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با بیان اینکه باید فضای مناسبی برای کشورداری مطلوب ایجاد کنیم، گفت: در این رابطه نیازمند پرورش نخبه در این حوزه هستیم که باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

علیرضا براتی روز چهارشنبه در دوره آموزشی کشورداری ویژه فرمانداران، مدیران ستادی استانداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان گیلان اظهار کرد: براساس دستور وزیر کشور موظفیم موضوع پرورش و تربیت نخبگان کشور و ارتقاء دانش و توانمندی مدیران را در تمام حوزه‌ها در اولویت قرار دهیم.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور به عنوان متولی اصلی برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و مدیران ستادی استانداری، فرمانداری‌ها و مدیران دستگاه های اجرایی بوده که پس از تغییرات در وزارت کشور شاهد تحول در برگزاری این دوره‌های آموزشی هستیم.

معاون آموزش مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور خاطر نشان کرد: سال گذشته ۱۰۰ هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان ستادی وزارت کشور و ۱۷ هزار نفر ساعت برای استانداری‌ها برگزار شده‌است و همچنان هم برگزاری این دوره‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علم و فناوری در جهان و با تاکید بر اینکه مدیران باید در تمامی حوزه‌های کاری به علم روز مجهز باشند، اظهار کرد: آموزش‌های مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور برای ارتقاء علم و دانش مدیران است.

براتی در ادامه با بیان اینکه برگزاری این دوره آموزشی کشورداری ویژه فرمانداران، مدیران ستادی استانداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی گیلان در رشت هشتمین دوره در سطح کشور است، افزود: سه دوره آموزشی با موضوعات مختلف برای شرکت کنندگان در گیلان در نظر گرفته شده که در زمان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال عنوان کرد: برنامه‌های آموزشی انتخاباتی برای فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی انتخابات پیش‌بینی شده که بر اساس زمانبندی برگزار خواهد شد.

استاندار گیلان نیز در این دوره آموزشی با بیان اینکه مقام معظم رهبری حکومت و حکمرانی با رویکرد اسلامی را به بهترین صورت مطرح کرده‌اند، گفت: جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب بر اساس مبانی و ارزش‌های اسلامی، دینی و اعتقادی است که بهترین شیوه حکومت‌داری بوده و می‌توانیم مبتنی بر این باورها و ارزش‌ها امور را پیش ببریم. بیشتر بخوانید: استاندار گیلان: بیانیه گام دوم انقلاب، بهترین شیوه حکومت‌داری است

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان