Monday، 29 April 2024 | دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
1 2
امام جمعه رشت :

ملت های آزاده امروز سیلی محکمی به آمریکا و اسراییل زدند

۱۴۰۳/۰۱/۱۷ ۲۲:۰۷ | چاپ کد خبر: 85336 |

گیلانیان | امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه ملت‌های آزاده و مسلمان و ملت بصیر ایران سیلی محکمی به قدرت پوشالی آمریکا زده‌اند گفت: امروز تمام ملت‌های آزاده جهان با الگو گرفتن از روز قدسِ ایران اسلامی به حمایت از ملت مظلوم فلسطین می‌پردازند.

 آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) رشت با بیان اینکه یک ماه روزه‌داری و راز و نیاز با خداوند از نعمت‌های بزرگ خدا بر انسان مومن و مسلمان است اظهار داشت: مومنین آخرین روزهای‌ ماه مبارک رمضان را با تطهیر و معنویت لیالی قدر سپری کردند و دل‌هایشان با آیات قرآن و دعاهای لیالی قدر صیقل داده شد و در آخرین جمعه این ماه پربرکت نیز برای حمایت از مظلومان عالم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و هیچ عبادتی بالاتر از این نیست که‌ مسلمان پس از یک ماه روزه‌داری به حمایت از سایر مسلمانان به پاخیزد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مردم روزه‌دار و مومن امروز بار دیگر به ندای رهبر آزادگان جهان امام خمینی(ره) لبیک گفتند و قلب رهبر معظم انقلاب را هم شاد کردند افزود: کسی که قلب رهبرِ امت را شاد کند، قلب امام زمان(عج) را شاد کرده است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به بیانات امام(ره) مبنی بر اینکه آمریکا دشمنِ همه ادیان است تصریح کرد: آمریکا اعتنایی به ادیان ندارد و تنها به منافع خود می‌اندیشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان به 20 فروردین سال 1359 سالروز قطع رابطه سیاسی جمهوری اسلامی ایران با آمریکای جنایتکار اشاره و بیان کرد: ما با مردمان دنیا و مردم آمریکا جنگ نداریم اما با سردمداران ایالات متحده و صهیونیسم غاصب سر جنگ داریم.

امام جمعه رشت با اشاره به حمایت ملت‌ها به ویژه اروپاییان از مستضعفان جهان و ملت فلسطین عنوان کرد: آمریکا دشمنِ اصلی اسلام و قرآن است و همراه با اسراییل چشم طمع به کشورهای اسلامی دوخته و برای چپاول مخازن و منابع این کشورها از هیچ جنایت و توطئه‌ای چشم‌پوشی نکرده است.

وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه روز قدس یک روز جهانی بوده و نشان‌دهنده این است‌ که امت اسلام زیربار ظلم نمی‌رود، افزود: امسال روز قدس از ویژگی‌هایی خاصی برخوردار است چراکه آمریکا رو به تنزل و افول است و ملت‌های آزاده و مسلمان از جمله ملت بصیر ایران سیلی محکمی به این قدرت پوشالی زده‌اند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه رژیم منحوس صهیونیستی دچار فرسایش شده و هر روز شاهد افول خود است گفت: امروز تمام ملت‌های آزاده جهان با الگو گرفتن از روز قدسِ ایران اسلامی به حمایت از ملت مظلوم فلسطین می‌پردازند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی منجر به گسست و شکست رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود افزود: رژیم منحوس صهیونیستی تا پیش از این درصدد عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی بود اما باید این هدف را به گور ببرد و از این‌پس باید شاهد افول و مرگ خود باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مردم بصیر ایران اسلامی 45 سال برای حمایت از مردم مظلوم غزه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها آمدند، گفت: به اذن الهی شاهد نابودی و زوال این لکه سیاه از جغرافیای جهان خواهند بود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان