Tuesday، 30 April 2024 | سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
1 2

گیلانیان | استاندار گیلان با بیان اینکه روز قدس زمانی است تا قدرت، ابهت، صلابت و اقتدار مسلمانان و آزادگان جهان به رخ ستمگران کشیده شود و ناقوس سقوط و تباهی و اضمحلال غارتگران و متجاوزان به صدا درآید ، گفت : امروز رژیم غاصب صهیونیستی به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تله و باتلاق خودساخته اش گرفتار شده و ان شاالله در آن فرو می رود .

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ان شاالله این فریاد و خروش انقلابی مردم ایران و همه مسلمانان و آزادگان جهان به زودی نتیجه می دهد و شاهد آزادی قدس شریف به دست جوانان فلسطینی خواهیم بود.
وی عنوان کرد: روز قدس؛ روز اسلام، روز برادری و اتحاد ، زمان عدالت خواهی و آزادگی، روز همه انسان های آزاده دنیاست که در برابر ظلم می ایستند و سر تعظیم فرود نمی آورند.
وی تصریح کرد: به یمن بینش عمیق و نگاه آرمان خواهانه و آینده نگرانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر لزوم وحدت و یکپارچگی، جهان اسلام امروز به مظهر اتحاد امت های اسلامی و انسجام مشت های گره کرده و فریادهای رسای آزادی و آزادی خواهی از یوغ ددمنشان خبیث تبدیل شده است.
وی افزود: اینک مردم ما با حضور گسترده خود در این صحنه ضمن اعلام حمایت و اتحاد خود با مردم مظلوم فلسطین، بیزاری و مقاومت در برابر مستکبران جنایتکار را فریاد کردند.
نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: استکبار و صهیونیست بدانند مسلمانان هرگز از آرمان آزادی سرزمین‌ فلسطین کوتاه نخواهند آمد و پیروزی نزدیک است و بزودی نماز در قدس شریف اقامه خواهد شد.
مردمان دیار دیل و گیلم و سرزمین میرزاکوچک خان جنگلی امروز همزمان با روز جهانی قدس همپای سایر هموطنانمان و همه آزادگان جهان، علیه جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به پاخاستند و فریاد مرگ بر اسراییل در سرسار گیلان طنین انداز شد.
مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان رشت مسیر شماره یک از پیاده ‌راه فرهنگی شهدای ذهاب به سمت خیابان امام خمینی، میدان فرهنگ، میدان مصلی، مسیر شماره ۲ از ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ، میدان مصلی و مسیر شماه سه از سپاه پاسداران، میدان پاسداران، خیابان آزادگان، میدان فرهنگ به میدان مصلی بود.
سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت سردار حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده ‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
استاندار گیلان همچنین در نماز عبادی سیاسی جمعه رشت به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت شرکت کرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان